ادامه اجرای پروژه توسعه ارتباطات سیار در روستاهای خوزستان

ادامه اجرای پروژه توسعه ارتباطات سیار در روستاهای خوزستان

فصل24/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان از زیر پوشش قرار گرفتن شبکه ارتباطی سیار و دیتای پرسرعت همراه روستای میدان طیاره شهرستان مسجدسلیمان با نصب و راه اندازی دکل مخابراتی و سایت پرسرعت همراه جدید در این روستا خبر داد.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با فصل24 اظهار کرد: به منظور تکمیل و افزایش پوشش ارتباطات سیار و پایداری ارتباطات مخابراتی و بهره مندی روستاییان از خدمات دولت الکترونیک و اطلاعات ملی، با نصب و راه اندازی دکل مخابراتی پرسرعت تلفن همراه جدید در روستای میدان طیاره از توابع بخش گلگیر شهرستان مسجدسلیمان، روستاییان از نعمت شبکه ارتباطی و پر سرعت همراه بهره مند شدند.

وی اجرای این پروژه ارتباطی را در راستای توسعه پوشش شبکه ارتباطات مخابراتی و پایداری شبکه در روستاها  دانست و افزود: با تلاش کارشناسان حوزه معاونت ارتباطات سیار و پس از اخذ مجوزهای لازم و تامین زیرساخت های ارتباطی و تجهیزات فنی، مراحل پی ریزی (فوندانسیون) انجام و پروژه نصب و راه اندازی دکل جدید و سایت پرسرعت مخابراتی اپراتور همراه اول روستای میدان طیاره از توابع بخش گلگیر شهرستان مسجدسلیمان با تکنولوژی 2G و 4G عملیاتی و این سایت وارد مدار شبکه شد.

فلاح زاده عنوان کرد: با اتمام نصب و راه اندازی این دکل با ارتفاع و ظرفیت بالا و وارد مدار شدن این سایت پرسرعت به شبکه همراه اول در راستای تکمیل و افزایش پوشش شبکه ای، ساکنین روستاهای میدان طیاره، مناطق اطراف و جاده های مواصلاتی این روستا زیر پوشش گسترده شبکه و اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت و ضمن رفع نقاط کور، روستاییان از خدمات دولت الکترونیک بهره مند شدند و از این پس می توانند تبادل اطلاعات صوت و تصویر را با کیفیت مطلوب و با سرعت بالا تجربه کنند.

مدیر مخابرات مخابرات منطقه خوزستان، کاهش شکاف دیجیتالی، اجرای عدالت ارتباطی و تکمیل پوشش و افزایش پایداری ارتباطات مخابراتی را از اهداف دیگر اجرای این پروژه روستایی دانست و گفت: پروژه روستای میدان طیاره از محل اعتبارات پروژه روستایی uso تامین اعتبار شده است.

پایان خبر فصل24

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادامه اجرای پروژه توسعه ارتباطات سیار در روستاهای خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادامه اجرای پروژه توسعه ارتباطات سیار در روستاهای خوزستان"، کلیک کنید.