استقبال از مدال‌آوران خوزستانی در کشتی نونهالان آسیا

استقبال از مدال‌آوران خوزستانی در کشتی نونهالان آسیا

فصل24/خوزستان مسوولان خوزستانی از دو فرنگی کار مدال آور استان در رقابت های قهرمانی کشتی نونهالان آسیا در فرودگاه اهواز استقبال کردند.

امشب مراسم استقبال از افتخارآفرینان خوزستان در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان آسیا در محل فرودگاه بین المللی اهواز برگزار شد. 

در این آیین که با حضور رمضان جمال پور رئیس هیات کشتی خوزستان، مسئولان استانداری خوزستان، حبیبی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، زمان پور نماینده هیات کشتی خوزستان، خانواده قهرمانان، تنی چند از پیشکسوتان کشتی استان خوزستان و علاقه مندان به ورزش ملی انجام شد، از پرویز زیدوند مربی اعزامی، امیر کاظمی دارنده مدال طلا و امیرحسین علوانی صاحب مدال برنز رقابت های آسیایی که با قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشورمان نیز همراه بود، تقدیر شد. 

پایان خبر فصل24

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقبال از مدال‌آوران خوزستانی در کشتی نونهالان آسیا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقبال از مدال‌آوران خوزستانی در کشتی نونهالان آسیا"، کلیک کنید.