تمجید ویژه یک استقلالی از رونالدو؛ او بهترین بازیکن تاریخ است

تمجید ویژه یک استقلالی از رونالدو؛ او بهترین بازیکن تاریخ است

به گزارش خبرگزاری فصل24؛ «استعداد و جاه طلبی رونالدو بی نظیر است»، این اظهارات ریکاردو ساپینتو، سرمربی سابق استقلال در تمجید از هموطنش است.

به گزارش فارس، رونالدو دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیاست و با زدن 128 گل بهترین گلزن تاریخ رده ملی در جهان به شمار می آید.

ساپینتو در فصل 2022-2023 هدایت استقلال را برعهده داشت. سرمربی پرتغالی با رفتارهای عجیب خود در کنار زمین شهرت دارد. ساپینتو بعد از جدایی از استقلال به آپول رفت و این تیم را قهرمان لیگ قبرس کرد.

کاپیتان سابق اسپورتنیگ می گوید که به استعداد رونالدو و کوارشما در زمان حضورشان در باشگاه اسپورتینگ ایمان داشت و می دانست این دو بازیکن در آینده خواهند درخشید.

سرمربی سابق استقلال معتقد است که رونالدو بازیکنی خارق العاده است و او در سن 39 سالگی هم همچنان سیری ناپذیر است و به دنبال کسب جام های بیشتر است.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمجید ویژه یک استقلالی از رونالدو؛ او بهترین بازیکن تاریخ است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمجید ویژه یک استقلالی از رونالدو؛ او بهترین بازیکن تاریخ است"، کلیک کنید.