تمهیدات ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان در سفر حج تمتع

تمهیدات ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان در سفر حج تمتع

سرپرست دفتر برنامه ریزی امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم بدرقه کاروان حج تمتع ویژه جانبازان سال 1403 که با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در هتل هویزه برگزار شد، از تمهیدات ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان در سفر حج تمتع خبر داد.

به گزارش فصل24، سید محمد میرکاظمی، سرپرست دفتر برنامه ریزی امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن خیرمقدم به زایران حج تمتع به ارایه گزارشی از وضعیت کاروان ویژه جانبازان به سفر حج تمتع پرداخت و گفت: کاروان ویژه جانبازان با همراهان و عوامل کاروان که در مجموع 90 نفر را تشکیل می دهند، عازم سفر حج تمتع 1403 می شوند.

میرکاظمی در مورد مراسم بدرقه جانبازان عازم حج تمتع  خاطرنشان کرد: مدت زمان حج تمتع کاروان ویژه جانبازان 28 تا 30 روز است و ما علاوه بر مراسم بدرقه، مراسم استقبال از زایران را نیز خواهیم داشت و در زمان ورودشان به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) از آنها استقبال خواهد شد.

 در این مراسم محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، عباسعلی  رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و  سمیه گنجی، مشاور امور زنان و خانواده رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز  حضور داشتند.

پایان خبر فصل24

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمهیدات ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان در سفر حج تمتع" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمهیدات ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان در سفر حج تمتع"، کلیک کنید.