خرید نایلون شیرینگ با کیفیت

نایلون شیرینگ، پلاستیکی پلیمری با چگالی و نقطه ذوب پایین است که برای بسته بندی انواع کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نایلون، به دلیل ویژگی‌هایی مانند انعطاف‌پذیری بالا، مقاومت در برابر پارگی و خاصیت چسبندگی، مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته است، زیرا که به خوبی به محصولات می‌پیچد و محصول را از عوامل محیطی محافظت می‌کند. اگر قصد خرید نایلون شیرینگ را دارید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بهترین و با کیفیت‌ترین انتخاب خود را داشته باشید.

نایلون شیرینگ چیست؟

بسته‌بندی زیبا و جذاب یکی از راه‌های جذب مشتری و بازاریابی محصولات است. بسته‌بندی از اهمیت بالایی برخوردار است و علاوه بر زیبایی ظاهری باید از محصول در برابر گردوخاک، آب و… نیز محافظت کند. نایلون شیرینگ حرارتی به پلاستیکی گفته می‌شود که برای بسته‌بندی مواد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. نایلون‌های شیرینگ حرارتی بر اثر گرما جمع و فشرده می‌شوند و برخلاف دیگر وسایل پلاستیکی بر اثر حرارت تخریب نمی‌شود، بلکه شکل می‌گیرد. مواد اولیه این دسته از نایلون‌ها از پلی اتیلن به دست می‌آید و در برابر حرارت مقاومت بسیار بالایی دارند.

مزایای خرید نایلون شیرینگ

خرید نایلون شیرینگ با کیفیت

بسته‌بندی محصولات با استفاده از شیرینگ‌پک مزایای بسیاری دارد. از مهم‌ترین مزایای این نوع بسته‌بندی می‌توان به سهولت در حمل و نقل کالای تولیدی، سرعت بخشیدن به جابه جایی کالا، مراقبت از محصول تولیدی در برابر ضربه و فشار، حفاظت از کالا در برابر انواع عوامل محیطی مانند گرما، رطوبت، گرد و غبار و … اشاره کرد. نکته قابل توجه دیگر در مورد بسته‌بندی کالاهای تولید شده با شیرینگ، اضافه نشدن وزن قابل توجه به محصول بسته‌بندی شده است.‌

تولیدکننده نایلون شیرینگ

شراکت زیادی جهت تولید نایلون شیرینگ وجود دارند. اما باید توجه داشته باشید که تولید نایلون ارزان شاید از نظر اقتصادی به نفع مشتری باشد، اما کیفیت پایین ناشی از مواد اولیه ارزان و تقلبی، باعث رضایت مشتری نخواهد شد و باعث ضرر و زیان و هزینه گزاف می‌شود. آذین پلاست کیمیا از برترین کارخانه‌های تولید نایلون شیرینگ بوده که با سال‌ها سابقه با حضور در این حوزه توانسته است رضایت مشتریان را به دست آورد.

فروش نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ به عنوان یک جزء اساسی در صنایع مختلف، از جمله بسته‌بندی و تولید محصولات، با استقبال گسترده مواجه شده است. فروش بهترین کیفیت نایلون شیرینگ در بسیاری از سایت‌ها انجام می‌گیرد. حتی سایت‌های فروش آنلاین در کنار محصولات غذایی خود به فروش این محصول می‌پردازند. تهیه نایلون از سایت مربوط و فعال در حوزه پلاستیک که فعالیت تخصصی دارد بهترین گزینه برای شما عزیزان است.

قیمت هر کیلو نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ قیمت بالایی ندارد و می‌توانید در صنایع کوچک و نسبتاً بزرگ از این نوع نایلون برای بسته‌بندی محصولات خود استفاده کنید. قیمت نایلون شیرینگ حرارتی مانند سایر محصولات پلاستیکی با توجه به نرخ مواداولیه تغییر می‌کند و فاکتورهای دیگری از جمله ضخامت، ابعاد، تعداد لایه‌ها، رنگ، میزان شفافیت، چاپ، کیفیت محصول و شرکت تولید کننده از عوامل مهم در قیمت گذاری آن هستند. هر تولیدی با توجه به نیازی که دارد ابعاد و ضخامت مخصوص خود را سفارش می‌دهد از همین رو می‌توانید با توجه به نیاز خود ضخامت و ابعاد را سفارش سازی کنید. هر کیلو نایلون شیرینگ بنا بر افزودنی‌های مورد نظر شما و تعداد لایه، حدود 90 الی 120 هزار تومن برای هر کیلو، تخمین زده می‌شود. بدیهی است هرچه تایلون ضخیم تر بوده قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. همچنین تعداد افزودنی‌ها بر قیمت نایلون تاثیرگذار خواهد بود.

خرید نایلون شیرینگ

خرید نایلون شیرینگ با کیفیت

برای خرید هر کدام از انواع نایلون به ویژه شرینک،‌ نیاز به کسب یک سری اطلاعات اولیه در مورد همه‌ی انواع نایلون‌های شیرینگ است. مهم‌ترین عواملی که در خرید این نایلون‌ها مؤثر است شامل، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن‌ها، ابعاد رول، ضخامت نایلون و نیز وارداتی بودن مواد اولیه آن است. نکته مهم دیگری که در هنگام تهیه این نایلون‌ها باید مدنظر قرار داد این است که مشخص شود برای بسته‌بندی در چه حوزه‌ای، پلاستیک شیرینگ خریداری می‌شود. نکته دیگر در مورد نگهداری نایلون‌های شیرینگ این است که هرگز نباید آن‌ها را برای مدت طولانی بر روی یکدیگر انباشته کرد زیرا این کار باعث می‌شود لوله مقوایی داخل رول تغییر شکل دهد و این امر فرآیند شیرینگ کردن را دچار مشکل می‌کند.

 جمع بندی

یکی از بهترین نوع‌های بسته بندی، پلاستیک شیرینگ است،  زیرا که نایلون شیرینگ بسته‌بندی صحیح و اصولی کالاهای تولیدی را تضمین می‌کند. همانطور که اشاره شد، نایلون شیرینگ با استفاده از دستگاه شیرینگ‌پک به دور کالای مورد نظر پیچیده می‌شود. بنابراین خرید نایلون شیرینگ در صنایع متعدد از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله به بررسی کامل پلاستیک شیرینگ آذین پلاست کیمیا پرداختیم تا شما همراهان همیشگی، بتوانید در خرید نایلون شیرینگ دقت لازم را داشته باشید. جهت خرید این مصول از این قسمت اقدام کنید. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خرید نایلون شیرینگ با کیفیت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خرید نایلون شیرینگ با کیفیت"، کلیک کنید.