خون پاک شهیدان ضامن حفظ و بقای انقلاب اسلامی است – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار فصل24، سردار علی رزمجو پنجشنبه شب در مراسم یادواره سرداران و 95 شهید سرافراز حوزه مقاومت بسیج والفجر سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان دشتی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: فرهنگ و تفکر شهدا یک پدیده نو ظهوری بود که ریشه در باورهای اسلامی و اعتقادی و انقلابی و عاشورای حسینی در انقلاب اسلامی تجلی پیدا کرد.

وی افزود: خون شهیدان 45 سال است که بر تارک تابناک انقلاب اسلامی می درخشد و پرتو افشانی می کند.

رزمجو ادامه داد: شهدا در رشادت ایثار، فداکاری در شرایط و مراحل سخت دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از کربلا و بدر درس آموختند و درخشان ترین صفحات دفتر انقلاب اسلامی که همان صفحات ایثار و فداکاری و تقوا و شهادت است خلق کردند.

خون پاک شهیدان ضامن حفظ و بقای انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: تاریخ برای ثبت همه رشادت ها و فداکاری های شهدا گرانقدر انقلاب مخصوصاً دوران دفاع مقدس محدود و برای صبر و استقامت خانواده شهدا محدود است.

رزمجو بیان کرد: شهدایی که این مراسم بنام و یاد آنها در حال برگزاری است مثل کوه استوار قد برافراشتند و با رشادت، اخلاص، ایمان و به لقا حق شتافتند.

وی تصریح کرد: امروز ثمره خون پاک شهیدان به کشورهای مختلف و جغرافیای جهان صادر شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: غزه، فلسطین، لبنان و سازماندهی که شهید سلیمانی با پیش بینی و تدابیر مقام معظم رهبری در غرب آسیا انجام دادند در مقابل تسلیحات آمریکا ایستاده اند.

وی خاطر نشان کرد: بیش از چهار ماه همه تلاش و ابزار آمریکا و اسراییل بر علیه رزمندگان حماس حزب الله به کار گرفته شده است اما کوچک ترین دستاورد نداشته است و انرژی و پتانسیل استکبار در مقیاس جهانی کم رنگ شده است و صدای استخوان رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان رسیده است.

خون پاک شهیدان ضامن حفظ و بقای انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: مشعلی که شهدا برافراشتند تا ابد جاودانه خواهد ماند و دانشگاهی را که شهدا تاسیس کردند که در آن دانشگاه علم، معرفت ایمان، ایثار و شجاعت، صبر و استقامت برای ما به ارمغان رقم می خورد.

رزمجو گفت: خون پاک شهیدان ضامن حفظ و بقا انقلاب اسلامی و تداوم بخش آرمان ها و دستاوردهای انقلاب است که ملت ایران میراث دار آنها و حافظان این امانت الهی هستند که توسط شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا به دست امت سلحشور سپرده شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خون پاک شهیدان ضامن حفظ و بقای انقلاب اسلامی است – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خون پاک شهیدان ضامن حفظ و بقای انقلاب اسلامی است – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.