«زلنسکی» با ولیعهد عربستان دیدار کرد

«زلنسکی» با ولیعهد عربستان دیدار کرد

رییس جمهور اوکراین امروز در سفری از پیش اعلام نشده وارد جده شد و با ولیعهد عربستان دیدار کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری فصل24، ولادیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین و هییت همراه وی امروز چهارشنبه در سفری از پیش اعلام نشده وارد شهر جده واقع در عربستان سعودی شد.

به گزارش العربیه، رییس جمهور اوکراین پس از ورود به عربستان مورد استقبال مشاور امنیت ملی ریاض، معاون فرماندار استان مکه و سفیر کی یف در ریاض قرار گرفت.

در ادامه حضور ولادیمیر زلنسکی در عربستان، رییس جمهور اوکراین و هییت همراه وی با محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش عرب نیوز،زلنسکی که قرار است در روزهای آینده در نشست سران گروه- 7 در ایتالیا نیز شرکت کند، در سفر به جده قصد دارد حمایت عربستان سعودی را پیش از برگزاری کنفرانس صلح سوییس جلب کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«زلنسکی» با ولیعهد عربستان دیدار کرد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«زلنسکی» با ولیعهد عربستان دیدار کرد"، کلیک کنید.