سامانه بارشی وارد جو استان کرمانشاه می شود – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان

سامانه بارشی وارد جو استان کرمانشاه می شود - خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان

محمدعلی زورآوند در گفت وگو با خبرنگار فصل24 اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، هوای استان از امروز (یکشنبه) تا اواسط روز سه شنبه، قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

وی افزود: این شرایط ممکن است طی ساعاتی از امروز تا صبح فردا، بارش های موقت و پراکنده ای نیز بخصوص برای نواحی شرقی استان در پی داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، موجی ناپایدار از اواخر سه شنبه تا صبح پنجشنبه جو منطقه را تحت تاثیر گرفته به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان می شود.

وی ادامه داد: بارش که علاوه بر ارتفاعات و گردنه ها، در مناطق سردسیر نیز به شکل برف مشاهده خواهد شد؛ در روز چهارشنبه و در نیمه شرقی استان از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

زورآوند خاطرنشان کرد: متوسط دمای هوا که تا روز پنجشنبه، به طور غالب روندی رو به کاهش خواهد داشت؛ در روزهای جمعه و شنبه به تدریج افزایش می یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سامانه بارشی وارد جو استان کرمانشاه می شود – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سامانه بارشی وارد جو استان کرمانشاه می شود – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.