سرپرست گل گهر: بازی با استقلال برای ما مهم است/ امیدوارم برنده بازی فردا تیم داوری باشد

در گفت و گو با فصل24

سرپرست گل گهر: بازی با استقلال برای ما مهم است امیدوارم برنده بازی فردا تیم داوری باشد

سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: امیدوارم برنده بازی فردا تیم داوری باشد.

حیدری افسری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری فصل24، در خصوص شرایط گل گهر سیرجان برای مصاف با استقلال اظهار کرد: برای ما حفظ جایگاه گل گهر مهم است و اینگونه نیست که این بازی برای ما مهم نباشد. اتفاقا برای مدیریت باشگاه و مردم سیرجان و اعضای تیم بازی با استقلال مهم است و به 3 امتیاز این دیدار فکر می کنیم. 

وی در خصوص اینکه گل گهر سیرجان بعد از سال جدید اصلا در لیگ برتر بردی کسب نکرده است گفت: بله این اتفاق افتاده و ما بردی کسب نکردیم اما الان وقتی نیست که در مورد این مساله صحبت کرد. به هر حال این موضوع باید توسط کارشناسان اهل فن ریشه یابی شود و در پایان فصل در مورد آن صحبت انجام داد.

سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به داوری مسابقات گفت: من صحبتی در مورد کادر فنی استقلال و اظهارات آنها ندارم اما خواسته ما در بازی فردا عدالت در بحث داوری است. امیدوارم برنده بازی فردای ما و استقلال تیم داوری باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرپرست گل گهر: بازی با استقلال برای ما مهم است/ امیدوارم برنده بازی فردا تیم داوری باشد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرپرست گل گهر: بازی با استقلال برای ما مهم است/ امیدوارم برنده بازی فردا تیم داوری باشد"، کلیک کنید.