شهرستان ها و مناطق برتر استان بوشهر در سواد آموزی معرفی می شوند – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان

شهرستان ها و مناطق برتر استان بوشهر در سواد آموزی معرفی می شوند - خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار فصل24، حمید حبیبی نیا عصر چهارشنبه در نشست کارگروه ارزیابی معاونت سوادآموزی اظهار کرد: در راستای نظارت و ارزیابی، بر اساس شاخص های عملکردی ابلاغی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی، اقدامات و فعالیت های سواد آموزی شهرستان ها و مناطق تابعه استان در بخش های مختلف، ارزیابی و شهرستان ها و مناطق برتر معرفی خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: در واقع هدف از برگزاری این گونه نشست های کارگروه ارزیابی، بررسی عملکرد مدیریت یا اداره آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق در خصوص پیشبرد اهداف و برنامه های سوادآموزی است.

وی با اشاره به عناوین و شاخص های عملکردی سواد آموزی شهرستان ها و مناطق بیان کرد: آموزش و توانمندسازی، مسیولیت پذیری آموزش و پرورش، تبلیغ، ترویج و اطلاع رسانی، سامانه سواد آموزی و پالایش اسمی، کیفیت بخشی به فعالیت ها، تحقق حجم ابلاغی و اهداف کمی، نظارت و ارزشیابی از جمله شاخص های مورد نظر است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش ادامه داد: برنامه های مشارکتی و همکاری های بین بخشی، شورای پشتیبانی سواد آموزی، کمیت و کیفیت فعالیت مراکز یادگیری محلی سواد آموزی، اجرای طرح ها و برنامه های مکمل سواد آموزی و اجرای طرح های ویژه مانند سفیران سوادآموزی از دیگر شاخص های عملکردی برای ارزیابی برنامه و فعالیت های شهرستان ها و مناطق استان است.

وی با تاکید بر اینکه مسیولیت پیشبرد برنامه های سوادآموزی در شهرستان ها و مناطق بر عهده مدیران و روسای ادارات است، اظهار داشت: برای سال جاری نیز نقشه راه راه و ارزیابی عملکرد شهرستان ها و مناطق در حال تدوین است که به زودی ابلاغ خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهرستان ها و مناطق برتر استان بوشهر در سواد آموزی معرفی می شوند – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهرستان ها و مناطق برتر استان بوشهر در سواد آموزی معرفی می شوند – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.