طوفان شدید در هند؛ سقوط مرگبار بیلبوردی که غیرقانونی نصب شده بود+فیلم

طوفان شدید در هند؛ سقوط مرگبار بیلبوردی که غیرقانونی نصب شده بود+فیلم

در پی وقوع طوفان و بارندگی شدید در ایالت «مهاراشترا»ی هند و سقوط یک بیلبورد تبلیغاتی بزرگ، دستکم 14 نفر کشته و 75 تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش فصل24، این حادثه شب گذشته (دوشنبه) در منطقه «گاتکوپار»، رخ داده و آمار تلفات و مصدومان به روزرسانی شده است.

ویدیوهای موجود از این حادثه در شبکه های اجتماعی نشان می دهد بیلبورد غول پیکر در پی طوفان شدید سقوط کرده و بسیاری از وسایل نقلیه زیر آن گیر کرده است. این بیلبورد در کنار یک جایگاه سوخت نصب شده بود.

در پی وقوع این حادثه، پلیس محلی و نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شده و مردم را از زیر بیلبورد نجات دادند. مصدومان نیز به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، منابع خبری همچنین گزارش کردند پلیس محلی یک پرونده جنایی علیه صاحب بیلبوردی که به طور غیرقانونی نصب شده بود، تشکیل داده است.

پایان خبر فصل24

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طوفان شدید در هند؛ سقوط مرگبار بیلبوردی که غیرقانونی نصب شده بود+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طوفان شدید در هند؛ سقوط مرگبار بیلبوردی که غیرقانونی نصب شده بود+فیلم"، کلیک کنید.