عدم به روز رسانی چندین ماهه سامانه مشارکت ها چالش برانگیز است – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان

عدم به روز رسانی چندین ماهه سامانه مشارکت ها چالش برانگیز است - خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان

محدثه محمدی در گفت وگو با خبرنگار فصل24 اظهار کرد: آموزش و پرورش یک نهاد مردمی است که همه مردم به نوعی با آن در ارتباط هستند و به همین منظور از آن جایی که به حساسیت کارکرد این نهاد و اصلاح وضعیت نابسامان آن اعتقاد دارم در این وادی دغدغه مند هستیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات و چالش های حوزه آموزش افزود: عدم به روز رسانی سامانه مشارکت ها با وجود گذشت حدود 5 ماه از سال تحصیلی بسیار چالش برانگیز است.

این فعال آموزشی با بیان اینکه مدارس تازه تاسیس در بهمن ماه هنوز قیمت مصوب شهریه را از آموزش و پرورش دریافت نکرده اند، گفت: بی توجهی به مقوله آموزش قطعاً اثراتش به لایه های مختلف جامعه منعکس می شود.

محمدی با تاکید بر لزوم تسهیل بخشی در دسترسی سامانه سیدا بیان کرد: غیرقابل دسترسی و دشواری در الحاق به سامانه سیدا چالش بعدی فعالان آموزشی است که باید برطرف شود.

وی با اشاره به چالش های مالی پیش روی موسسات و فعالین آموزشی افزود: به عنوان یکی از جوان ترین موسسان و کارآفرینان کشور با 23 پرسنل و با شرایط سخت مالی دو مدرسه را با کمک همکاران و عزیزان سرپا نگه داشتیم و حداقل انتظار می رود استرس و نگرانی مشکلات خارج از اراده ما بر ما تحمیل نشود.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه باید بار استرس و نگرانی از دوش معلمان و فعالین آموزشی برداشته شود، گفت: فشارهای مالی و مسایل تنش زا در بین معلمان و فعالین آموزشی منجر به اختلال در نظم آموزشی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عدم به روز رسانی چندین ماهه سامانه مشارکت ها چالش برانگیز است – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عدم به روز رسانی چندین ماهه سامانه مشارکت ها چالش برانگیز است – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.