قارچ گانودرما و اچ پی وی

ویروس HPV و زگیل تناسلی به یکی از شایع ترین مشکلات این روزهای بسیاری از مردم تبدیل شده است. قارچ های دارویی نظیر قارچ شیتاکه، گانودرما و ترکی تیل یا دم بوقلمون تاثیر بسیار خوبی بر روی بهبود این بیماری دارند و در مقالات علمی بسیار زیادی این موضوع مطرح و تایید شده است. در این مطلب نحوه تاثیرگذاری این قارچها بر بدن و نحوه مصرف قهوه فوری سوپریم دکتر بیز را بیان کرده ایم. توجه داشته باشید که قارچ گانودرما در کشور ما شناخته شده تر هست و ایران گانودرما نیز بزرگترین تولید کننده این محصول در کشور می باشد. اما برای مبارزه با ویروس HPV یا زگیل تناسلی قارچ شیتاکه تاثیر بیشتری بر روی این ویروس دارد اما ترکیب قارچ های شیتاکه، گانودرما و ترکی تیل و استفاده همزمان آنها اثربخشی آنها را چند برابر بهتر می کند. پیشنهاد ما این است که برای نتیجه گیری بهتر قارچ های شیتاکه، گانودرما و ترکی تیل همزمان با هم مصرف شود تا اثربخشی آنها بسیار افزایش یابد.

قارچ گانودرما و اچ پی وی

مطالعات اخیر از تاثیر قارچ شیتاکه بر زگیل تناسلی، که شایع ترین بیماری آمیزشی جنسی و ویروسی است که عامل انتقال آن ویروسHPV(Human Papilloma Virus)  یا پاپیلوم انسانی می باشد، خبر می دهند. پاپیلوما به برجستگی و تورم و زایده پوستی مانند تبخال و زگیل اطلاق می گردد. زگیل تناسلی یا HPV این روزها به یک بیماری مهم تبدیل شده است. زیرا سرعت ابتلای افراد به این ویروس نسبت به سال های گذشته، افزایش چشم گیری داشته است. برای درمان زگیل تناسلی روش های متعددی وجود دارند که با توجه به نوع و شدت بیماری توسط پزشک مشخص می شوند. گانودرما یک قارچ درمانی است، که از آن برای درمان زگیل تناسلی استفاده می شود.

گانودرما چیست؟

گانودرما (1) قارچی است که در مکان های مختلف گرم و مرطوب آسیا رشد می کند. سال هاست که این قارچ یکی از مواد اصلی در طب شرقی محسوب می شود. درون این قارچ چندین مولکول از جمله تری ترپنوییدها، پلی ساکاریدها و پپتیدوگلیکان ها وجود دارند که ممکن است دلیل اثرات درمانی آن باشند. در حالی که خود قارچ ها را می توان تازه مصرف کرد، استفاده از فرم های پودری قارچ یا عصاره هایی که حاوی این مولکول های خاص هستند نیز رایج است. درمان زگیل تناسلی : برای زگیل های خارجی و قابل مشاهده روش های درمانی متفاوتی وجود دارند. اما آیا درمان زگیل با گانودرما ممکن است؟ در این مقاله از مجله سلامت کیوان قصد داریم به پاسخ این پرسش و خواص گانودرما بپردازیم. اگر قصد دارید اطلاعات کاملی در این باره به دست آورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تاثیر قارچ گانودرما بر ویروس HPV به خاطر ترکیبات فعالی که در این گیاه معجزه آسا یافت شده است، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از گذشته های بسیار دور انسان ها در مورد قدرت شفابخشی قارچ گانودرما باورهایی داشته اند مخصوصا در کشورهای آسیایی. تاثیر قارچ گانودرما بر ویروس HPV به خاطر ترکیبات فعالی که در این گیاه معجزه آسا یافت شده است، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از گذشته های بسیار دور انسان ها در مورد قدرت شفابخشی قارچ گانودرما باورهایی داشته اند مخصوصا در کشورهای آسیایی. امروزه نیز دانشمندان بسیاری با انجام تحقیقات علمی مختلف، این باورها را در مورد تاثیر این گونه گیاهی بر درمان بسیاری از درمان ها تایید نموده اند. یکی از این تحقیقات در مورد تاثیر قارچ گانودرما بر  ویروس HPV بوده است.

با این حال در این مقاله مطالعات انجام شده در مورد خواص این سه قارچ بر روی HPV یا زگیل تناسلی و همچنین نحوه خرید قهوه گانودرما دکتر بیز را به صورت مجزا بیان میکنیم. در ابتدا در مورد قارچ گانودرما و ترکی تیل و سپس در مورد قارچ شیتاکه. اثر قارچ شیتاکه بر ویروس HPV و زگیل تناسلی قبل از اینکه به تاثیر قارچ شیتاکه بر روی HPV و زگیل تناسلی بپردازیم ابتدا باید شناختی مختصر راجع به آن داشته باشیم. زگیل تناسلی نوعی زایده پوستی است که اغلب در اطراف واژن و یا مقعد و نیز کشاله ران به وجود می آید. این نوع زگیل گاه به صورت توده تورمی به شکل خوشه کوچک گل کلم و گاها به صورت لک های سفید صاف مشاهده می شود. البته گاهاً ابعاد آن به حدی ریز می شود که با چشم دیده نمی شود.

یکی از شایع ترین و رایج ترین بیماری های مقاربتی زگیل تناسلی می باشد که امروزه به یکی از مشکلات همه گیر و مرسوم تبدیل شده است. باید توجه داشت زگیل تناسلی نه تنها یک برآمدگی و ضایعه پوستی ساده نیست که بتوان آن را با لیزر و کرایو درمان کرد. بلکه یک ویروس عفونی است که به سرعت رشد می کند و در برخی اوقات تبدیل به سرطان می شود. در حال حاضر موثرترین شیوه برای درمان زگیل تناسلی استفاده از قارچهای دارویی است و هیچ درمان موثر دیگری برای عفونت HPV وجود ندارد. در این مقاله تاثیر قارچ های ترکی تیل، شیتاکه و گانودرما بر روی HPV و زگیل تناسلی را بررسی می کنیم. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

علی رغم مطالب فارسی نادرست درمورد عدم درمان اچ پی وی و یا راه های هزینه بر فیزیکی و موقت مثل لیز و کرایو، این بیماری در بیشتر افراد به آسانی توسط خود سیستم ایمنی بدن کنترل می شود. در بقیه موارد با تقویت سیستم ایمنی بدن و با کمک رژیم غذایی سالم، تغییر سبک زندگی و کاهش استرس به طور قطعی درمان می شود. در واقع تنها راه درمانی در مواجهه با این ویروس تقویت سیستم ایمنی و مصرف ضد ویروس ها می باشد. قارچ گانودرما برای درمان زگیل تناسلی کافیه؟ ماهیت عملکردی و تاثیر گانودرما در درمان زگیل تناسلی هم به همین شکل است. یعنی قارچ گانودرما به مانند دو قارچ ترکی تیل و شیتاکه ضد ویروس قوی است و تقویت سیستم ایمنی و دفع ویروس HPV را به دنبال خواهند داشت.

البته همانطور که اشاره شد در کنار اصل قارچ گانودرما، ما مصرف قارچ شیتاکه و ترکی تیل را حتما توصیه میکنیم چراکه درمان زگیل تناسلی و دفع ویروس HPV را به شدت تسهیل می کنند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که مکانیسم درمان با قارچ ها عمومی بوده و علیه تمام تایپ های کم خطر و پرخطر است. هر چه زودتر برای درمان و دفع ویروس اقدام شود، دوره درمانی کوتاه تری را شاهد خواهیم بود. تجربه نشان داده معمولا پس از یک دوره 30 الی 60 روزه از مصرف این قارچ ها دیگر عود بیماری نخواهید داشت و بعد از 3تا6ماه تثبیت قطع عود، ویروس به امید خدا دفع خواهد شد. (جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه 3 قارچ با ما در ارتباط باشید.)

همانطور که اشاره شد مکانیسم درمان با قارچ ها عمومی بوده و علیه تمام تایپ های کم خطر و پرخطر است. پس حتی اگر مبتلا به نوع پر خطر زگیل تناسلی هستید اصلا نگران نباشید. ویروس HPV از نوع ویروس های DNA دار می باشد. یا به عبارتی دیگر ژنوم یا ماده ژنتیکی ان از دی ان ای تشکیل شده است. قیمت قهوه گانودرما لاته دکتر بیز در بین تمامی محصولات این برند قیمت منصفانه تری دارد تا همه بتوانند از این قهوه پرخاصیت استفاده کنند . این ویروس علاوه بر زگیل تناسلی می تواند عامل سرطان دهانه رحم نیز باشد. در آزمایش انسانی انجام شده با موضوع تاثیر قارچ شیتاکه بر زگیل تناسلی و ویروس HPV در نود درصد افراد ویروس از بین رفت. این ویروس اغلب از طریق آمیزش واژینال و یا حتی اورال و مقعدی فرد ناقل با فرد سالم انتقال می یابد. زگیل تناسلی با بیماری تبخال تناسلی با وجود شباهت های بسیار، متفاوت می باشد.

ویروس انتقال تبخال تناسلی HSV بوده که هم می تواند تبخال تناسلی و هم تبخال دهانی را موجب شود که البته اثر این قارچ روی HSV مشابه به تاثیر قارچ شیتاکه بر روی HPV است. تبخال تناسلی مانند تبخال دهانی بوده و معمولا به صورت تاول دیده می شود. ویروس اچ پی وی حدود صد گونه بوده که اغلب این گونه ها در ناحیه تناسلی موجب بیماری می شوند که گاها بدون هیچ علایمی بوده و فرد از بیماری خود بی اطلاع می باشد. گونه های شش و یازده این ویروس در بیشتر مواقع عامل ایجاد زگیل هستند. در ادامه بیشتر به تاثیر قارچ شیتاکه بر روی HPV و زگیل تناسلی خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله عوارض ناشی از بیماری HPV را مطالعه نمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قارچ گانودرما و اچ پی وی" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قارچ گانودرما و اچ پی وی"، کلیک کنید.