نقد و بررسی تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE T295 ظرفیت 32 گیگابایت

تبلت Samsung Galaxy Tab A 8.0 یکی از تبلت های میان رده سامسونگ است که در سال 2019 معرفی و روانه بازار شد، میانگین مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری و وجود برخی ویژگی های کاربردی تب A 8.0 را به گزینه ای مناسب در میان تبلت های میان رده تبدیل کرد. . صفحه نمایش Tab A 8.0 یک صفحه نمایش 8.0 اینچی TFT است. رزولوشن این صفحه نمایش 1280 در 800 پیکسل و تراکم آن 189 پیکسل بر اینچ است. چیپست مورد استفاده در Tab A 8.0 چیپست میان رده اسنپدراگون 429 است که از یک پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی Adreno 504 تشکیل شده است. Tab A 8.0 با توجه به 2 گیگابایت رم در کنار این چیپست میان رده، قدرت پردازش متوسطی را به ارمغان می آورد تا این تبلت بتواند بازی ها و برنامه های نسبتا سنگینی را اجرا کند. حافظه داخلی Tab A 8.0 برابر با 32 گیگابایت است که البته با استفاده از کارت های حافظه جانبی تا 1000 گیگابایت دیگر قابل افزایش است. سامسونگ تبلت جدید خود را به دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت تبلت به عنوان دوربین اصلی مجهز می کند، در حالی که از یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی تبلت به عنوان دوربین سلفی استفاده شده است. از دیگر ویژگی های تبلت میان رده و جدید سامسونگ می توان به سیستم عامل اندروید 9.0 PIE، پورت MICRO USB و باتری قدرتمند 5100 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. خرید تبلت Samsung Galaxy Tab A 8.0 به کاربرانی که قصد انجام کارهای روزمره خود یا اجرای برنامه های کمتر سنگین را بر روی صفحه نمایش معمولی و با کیفیت تب A 8.0 دارند و همچنین علاقه مند به تماشای فیلم و ویدیو در تبلت هستند توصیه می شود. خواهد بود

تبلت Galaxy Tab A 8.0 یکی از جذاب ترین تبلت های سامسونگ است. تبلتی که قیمت مناسبی دارد و امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. یک تبلت 8 اینچی مقرون به صرفه از سامسونگ که می تواند برای طیف وسیعی از افراد جذاب باشد. این تبلت با اندروید 9 وارد بازار شد و می توانید رابط کاربری ویژه سامسونگ را روی آن مشاهده کنید. یک رابط کاربری زیبا که هم سریع و هم زیبا است و اپلیکیشن های جذابی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در واقع این تبلت تقریبا ارزان قیمت یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید داشته باشید. برخلاف بسیاری از تبلت های ارزان قیمت موجود در بازار، Galaxy Tab A 8.0 جدید بدنه ای فلزی دارد. در واقع قاب پشتی این تبلت فلزی بوده و در جلو دارای روکش شیشه ای است. البته تبلت Galaxy Tab A 8.0 با بدنه فلزی خود همچنان محصولی نازک، سبک و جمع و جور به نظر می رسد. همه این ویژگی ها با دیدن یک محصول ارزان برای مصرف کنندگان جذاب خواهد بود.

تبلت Galaxy Tab A 8.0 سعی کرد مانند سایر محصولات موجود در بازار باشد. طراحی بسیار باریکی دارد و بسیار سبک ساخته شده است. اگر با دنیای تبلت ها و زبان طراحی آن ها آشنایی ندارید، ممکن است این محصول را با آیپد مینی اشتباه بگیرید. این محصول مانند تبلت اپل بدنه ای فلزی دارد و هنگام استفاده از آن حس بسیار خوبی به شما دست می دهد. در واقع دیدن بدنه فلزی بر روی این تبلت ارزان قیمت یکی از ویژگی های بسیار خوب آن محسوب می شود که قطعا توجه افراد بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. انگشتان شما وقتی روی بدنه تبلت قرار می گیرند احساس راحتی می کنند. جنس بدنه کاربران را آزار نمی دهد، شما کاملا احساس می کنید محصولی باکیفیت دارید. لبه های تبلت به گونه ای طراحی شده اند که در دست گرفتن این محصول راحت تر باشد. Galaxy Tab A 8.0 تقریباً 8 میلی متر ضخامت و 347 گرم وزن دارد. این تبلت قطعا سبک ترین و باریک ترین محصول موجود در بازار نیست، اما اندازه و وزن مناسبی دارد. در لبه سمت راست تبلت Galaxy Tab A 8.0 می توانید دکمه پاور و دکمه کنترل صدا را در کنار درگاه کارت حافظه و سیم کارت مشاهده کنید. در لبه پایینی تبلت یک پورت micro USB و یک بلندگو قرار دارد. یک پورت جک 3.5 میلی متری برای خروجی صدا نیز در لبه بالایی تبلت دیده می شود. این تبلت فاقد حسگر اثر انگشت است. این تبلت 8 اینچی به گونه ای طراحی و ساخته شده است که به راحتی در دست قرار می گیرد. طراحی جمع و جور آن گزینه بسیار خوبی به حساب می آید. اما اگر دستان کوچکی داشته باشید کار با این محصول برایتان سخت می شود و نمی توانید آن را به راحتی در دست بگیرید. یکی از مشکلاتی که گلکسی تب A 8.0 با آن مواجه است، نبود دکمه هوم در دستگاه است. نبود این دکمه مشکلات زیادی را در هنگام کار با این تبلت ایجاد می کند. برای کنترل تبلت تنها از دکمه هایی استفاده می شود که در وسط سیستم عامل قابل مشاهده هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE T295 ظرفیت 32 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE T295 ظرفیت 32 گیگابایت"، کلیک کنید.