نقد و بررسی تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 FE Plus 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

ارائه محصول

کیفیت طراحی و ساخت

هر دو تبلت از بدنه تمام آلومینیومی استفاده می کنند که سامسونگ ادعا می کند مواد بازیافتی هستند. Galaxy Tab S9 FE و S9 FE Plus طراحی بسیار آشنا دارند و خوشبختانه از گواهی IP68 نیز پشتیبانی می کنند، بنابراین می توانید در مورد آسیب آب و گرد و غبار خیالتان راحت باشد. قلم S-Pen در جعبه این دو تبلت گلکسی دیده می شود و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه ندارید.

صفحه نمایش

Galaxy Tab S9 FE دارای صفحه نمایش 10.9 اینچی است در حالی که مدل پلاس از پنل 12.4 اینچی استفاده می کند. نرخ تجدید در نظر گرفته شده برای هر دو صفحه نمایش قابل تنظیم است و می توان آن را تا 90 هرتز افزایش داد. سامسونگ ترجیح داد از نرخ رفرش 120 هرتز در این دو تبلت استفاده نکند و این ویژگی برای تبلت های اصلی سری S9 باقی می ماند. رزولوشن بررسی شده برای این دو مدل FHD+ است و پنل از فناوری IPS بهره می برد. سازنده کره ای از فناوری Vision Booster بر روی این دو کهکشان استفاده کرده است تا بدون مشکل و با دقت بالا محتوای داخل پنل را مشاهده کنید.

سخت افزار

سامسونگ هر دو تبلت را با تراشه Exynos 1380 خود روانه بازار خواهد کرد. زیرا ارزان ترین آیپد موجود در بازار که تنها 330 دلار قیمت دارد، از نظر قدرت پردازشی و گرافیکی به ترتیب 60 و 80 درصد قویتر از این محصول است.

هر دو تبلت دارای دو نسخه 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی هستند که میزان رم تب اس 9 FE 6 یا 8 و برای اس 9 FE پلاس 8 یا 12 خواهد بود که خوشبختانه می توانید میزان رم را ارتقا دهید. حافظه داخلی از طریق یک کارت خارجی با حافظه.

باتری

گلکسی تب اس 9 FE دارای باتری 8000 میلی آمپر ساعتی است که برای مدل پلاس این باتری به 10090 میلی آمپر ساعت می رسد. هر دو تبلت از شارژ سریع 45 واتی برای شارژ با سرعت معقول پشتیبانی می کنند. سازنده کره ای ادعا می کند که مدل پلاس می تواند تا 20 ساعت در پنل بزرگ 12.4 اینچی خود با شارژ کامل محتوا پخش کند.

دوربین

هر دو تبلت از دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 120 درجه استفاده می کنند و هر دو دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی هستند. Galaxy Tab S9 FE Plus همچنین دارای یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی در پشت است که تعداد کل دوربین ها را به 3 می رساند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 FE Plus 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 FE Plus 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت"، کلیک کنید.