نقد و بررسی تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 8-i5 ظرفیت 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

مایکروسافت سرفیس پرو 8

سری تبلت های سرفیس جزو پرفروش ترین محصولات شرکت مایکروسافت هستند که به وضوح استانداردهایی فراتر از تبلت های معمولی دارند. تبلت سرفیس پرو 8 مایکروسافت یکی از این محصولات است که به دلیل مشخصات سخت افزاری فوق العاده قدرتمند و کیفیت ساخت فوق العاده بالا می تواند گزینه ای جذاب برای خریداران باشد. این تبلت حافظه ذخیره سازی معادل 128 گیگابایت از نوع NVMe SSD دارد و در صورت نیاز می توان این مقدار را ارتقا داد. علاوه بر این، این تبلت دارای هشت گیگابایت رم LPDDR4X است که به همراه حافظه ذخیره سازی می تواند سرعت بسیار بالای سرفیس پرو 8 را در هنگام انجام کارهای مختلف تضمین کند. از مهم ترین ویژگی های این تبلت می توان به صفحه نمایش پیکسل سنس بسیار باکیفیت با رزولوشن 1920 در 2880 اشاره کرد که تصاویر را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد.

بررسی تبلت Microsoft Surface Pro 8

تبلت سرفیس پرو ۸ مایکروسافت در پایان سال ۲۰۲۱ عرضه شد و یکی از تبلت های رده بالای این شرکت به حساب می آید. تفاوت های تبلت جدید مایکروسافت با نسل قبلی آن یعنی تبلت سرفیس پرو 8 شامل سخت افزار جدیدتر، کیفیت صفحه نمایش بهتر و صدای دالبی است. از نکات قابل توجه در مورد این تبلت می توان به حذف پورت USB3.0، حذف درگاه حافظه، قابلیت اتصال نسخه اسلیم 2 قلم و کیبورد و ماوس مایکروسافت اشاره کرد.

طراحی سرفیس پرو 8

تبلت سرفیس پرو 8 در نگاه اول دارای طراحی منحصر به فرد، طراحی کاملا مسطح و در مجموع تبلتی بزرگ با ارگونومی بسیار خوب است. از نظر کیفیت ساخت، سرفیس پرو 8 امتیاز بسیار بالایی دارد. قاب عقب از آلیاژ منیزیم و صفحه نمایش آن از شیشه با استاندارد پیکسل سنس ساخته شده است. وزن این تبلت حدود 891 گرم و ضخامت آن 8.5 میلی متر است. که باعث شد در حین کار با سرفیس پرو 8 احساس خستگی نکنید.این تبلت دارای دو پورت USB نوع C، جک 3.5 میلی متری و سرفیس کانکت می باشد. همچنین این تبلت در رنگ های پلاتینیوم، مشکی مات عرضه می شود. یکی دیگر از ویژگی های سرفیس پرو 8 لولای بازشو در پشت تبلت برای نگه داشتن آن است که با ارگونومی مناسب طراحی شده است.

صفحه نمایش و اسپیکر سرفیس پرو 8

تبلت سرفیس پرو 8 از صفحه نمایش 13 اینچی با فناوری Pixel Sense Flow بهره می برد. رزولوشن این صفحه نمایش 1920 در 2880 پیکسل است. نسبت تصویر 3:2، تراکم پیکسلی 267ppi و قابلیت دریافت 10 لمس به صورت همزمان است. روشنایی صفحه نمایش بالاست که برای استفاده در محیط های باز و روشن مناسب است. نرخ رفرش تصویر این محصول 60 هرتز است که برای اجرای انواع فیلم، وب گردی و … استفاده می شود. موقعیت مکانی دوربین سلفی Surface Pro 8 نیز در بالای صفحه نمایش عالی است. این تبلت دارای بلندگوهای استریو با صدای دالبی است که صدای فراگیر را بازتولید می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 8-i5 ظرفیت 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 8-i5 ظرفیت 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم"، کلیک کنید.