نقد و بررسی تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 8-i5 ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

سرفیس پرو 8 | سطح پرو 8

تبلت surface pro 8 یک انتخاب جذاب و مناسب برای برنامه نویسان، طراحان و کسانی است که علاوه بر وبگردی به استفاده تخصصی و حرفه ای از تبلت خود نیاز دارند. علاوه بر این، از آنجایی که سرفیس پرو ۸ قابلیت تبدیل شدن به لپ تاپ را دارد، دستگاهی پرکاربرد و باکیفیت است که کاربر را از انتخاب خود پشیمان نمی کند.

صفحه نمایش سرفیس پرو 8

این تبلت باکیفیت از صفحه نمایش 13 اینچی PixelSense LCD با رزولوشن 2880×1920 پیکسل بهره می برد. نمایشگر سرفیس پرو 8 مایکروسافت که می تواند با قلم هم کار کند، نرخ تازه سازی تا 120 هرتز دارد، البته به طور پیش فرض روی 60 هرتز تنظیم شده است و می توانید تنظیمات آن را خودتان تغییر دهید. پشتیبانی از نمایشگر فناوری دالبی ویژن کیفیت آن را به میزان قابل توجهی افزایش داده و لذت کار با سرفیس ایت پرو را چندین برابر کرده است. قابلیت کار با خودکار روی تبلت و امکان دریافت 10 لمس همزمان باعث شده تا این تبلت برای کارهای گرافیکی و طراحی بسیار کارآمد باشد و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

مشخصات فنی Microsoft Surface Pro 8

علاوه بر صفحه نمایش خوب و ایده آلی که مایکروسافت به این تبلت اختصاص داده است، مشخصات فنی آن نیز بسیار جذاب و قوی است. این تبلت که از سیستم عامل ویندوز بهره می برد به پردازنده Core i5 1135G7 مجهز شده است. پردازنده گرافیکی آن نیز Iris Xe Graphics است که به شما امکان استفاده حرفه ای از آن را می دهد. این تبلت دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم است اما فراتر از این فضا نمی توانید آن را با کارت حافظه افزایش دهید.

دوربین این تبلت نیز مانند دوربین سایر تبلت ها عملکرد چندان رضایت بخشی ندارد. کیفیت دوربین اصلی 10 مگاپیکسل و دوربین جلو 5 مگاپیکسل است و با وجود اینکه امکان ضبط ویدیوی Full HD را به شما می دهد، بهتر است برای عکس گرفتن از دوربین سرفیس پرو 8، مگر در موارد ضروری، حساب کاربری باز نکنید. این تبلت از باتری 50 وات ساعتی استفاده می کند که با شارژ کامل می توانید تا 16 ساعت از آن استفاده کنید. البته به دلیل استفاده فشرده از تبلت و انجام کارهای تخصصی، این زمان کاهش می یابد. سرفیس پرو 8 همچنین دارای عملکرد شارژ سریع است و در عرض 1 ساعت می توان آن را از صفر تا 80 درصد شارژ کرد.

سایر ویژگی های سطح پرو 8

همانطور که گفتیم این تبلت یک تبلت بسیار باکیفیت و کارآمد است که انعطاف پذیری زیادی دارد. تبلت سرفیس پرو 8 با تمام قلم های مایکروسافت سرفیس، اسلیم 1 و اسلیم 2 سازگار است. علاوه بر این، صفحه کلیدهای سرفیس پرو 9، پرو 8 و پرو ایکس با تبلت سازگار هستند و می توانید از آنها برای تبدیل تبلت خود به لپ تاپ استفاده کنید. البته کیبورد و خودکار را باید جداگانه خریداری کرد و همراه دستگاه فروخته نمی شود.

این تبلت دارای سنسورهایی مانند حسگر شتاب سنج، ژیروسکوپ و سنسور روشنایی صفحه نمایش و سنسور تنظیم رنگ است که به قابلیت های دستگاه می افزاید.

قیمت سرفیس پرو 8

همانطور که مشاهده می کنید با خرید این تبلت در واقع یک تبلت و یک لپ تاپ خریداری می کنید که بسیار با کیفیت و کارآمد هستند و کار شما را بی نقص شروع می کنند. تمامی این ویژگی ها روی قیمت تبلت تاثیرگذار است و همانطور که از مایکروسافت انتظار داریم، نباید انتظار قیمت بسیار پایینی از این تبلت داشته باشید.

سطح پرو 8 را بخرید

خرید سرفیس پرو 8 مایکروسافت یک انتخاب هوشمندانه و درست برای کسانی است که می خواهند از یک تبلت باکیفیت برای کار یا استفاده روزمره خود استفاده کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 8-i5 ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 8-i5 ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم"، کلیک کنید.