نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 6 Classic R960 47mm

در نسل قبلی یعنی سری گلکسی واچ 5، سامسونگ نسخه کلاسیک را حذف و مدل پرو را جایگزین آن کرد تا ساعت های نسل قبل اسپرت تر شوند. در این نسل جدید همانند دو سال پیش، سازنده کره ای گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک را به بازار معرفی کرد که نسخه کلاسیک آن طراحی جذاب و شیک تری دارد.

بررسی مشخصات فنی گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلی متری را با نمایشگر آغاز می کنیم که در آن با پنل Super AMOLED با وضوح 480*480 و سایز 1.47 اینچ مواجه می شویم. این نمایشگر 453 پیکسل در اینچ دارد و وضوح آن واقعا عالی است. یکی از پیشرفت های اصلی این ساعت نسبت به قبل، روشنایی بهتر آن است و اکنون می توانید محتوا را در زیر نور مستقیم خورشید بهتر ببینید.
Galaxy Watch 6 classic خواب شما را در شب رصد می کند و اکنون در نسل جدید این کار بسیار دقیق تر و جدی تر انجام می شود. طبیعتا قابلیت اندازه گیری اکسیژن خون و ضربان قلب نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است و ECG یکی دیگر از عملکردهای گلکسی واچ 6 کلاسیک است. این گلکسی واچ همچنین چرخه های قاعدگی زنان را ردیابی می کند و می تواند فشار خون شما را اندازه گیری کند.
گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلی متری دارای اسپیکر و میکروفون است و به راحتی می توانید با آن تماس تلفنی برقرار کنید و به تماس های دریافتی با کیفیت مناسب پاسخ دهید. در نسل جدید ساعت های هوشمند سامسونگ، شاهد استفاده از تراشه 5 نانومتری Exynos W930 هستیم که حدود 18 درصد سریعتر از نسل قبلی است و عملکرد نرم و سریع تری را در اختیار شما قرار می دهد.
حافظه داخلی گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلی متری همچنان 16 گیگابایت است، اما رم از 1.5 گیگابایت به 2 گیگابایت ارتقا یافته است. سازنده کره ای برای این ساعت یک باتری 425 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که به ادعای سامسونگ می توان آن را تا 40 ساعت شارژ کرد. از طرفی می توانید این ساعت را تا 45 درصد در 30 دقیقه شارژ کنید.
این محصول از ابتدا از سیستم عامل Android Wear OS 4 و One UI Watch 5 استفاده می کند و به راحتی می توانید اپلیکیشن های مختلفی را روی آن نصب کنید. اگر از گوشی های سامسونگ استفاده کرده اید، ظاهر و ظاهر این رابط کاربری برای شما کاملا آشنا خواهد بود. توجه داشته باشید که این ساعت به آیفون متصل نمی شود و برخی از ویژگی های آن فقط با گوشی های سامسونگ سازگار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 6 Classic R960 47mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 6 Classic R960 47mm"، کلیک کنید.