نقد و بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active (Global)

معرفی ساعت هوشمند شیائومی مدل S One Active

یکی از جدیدترین و بهترین ساعت های هوشمند شیائومی، مدل شیائومی واچ S1 اکتیو است که به تازگی عرضه شده و به محبوب ترین گجت پوشیدنی شیائومی تبدیل شده است. این ساعت هوشمند با ظاهری اسپرت، کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب می تواند انتخابی ایده آل برای آن دسته از افرادی باشد که قصد خرید یک ساعت هوشمند با کیفیت و جدید را دارند. این ساعت هوشمند دارای بدنه ای پلیمری است و وزن سبک 36 گرمی آن را نسبت به مچ دست شما حساس نمی کند. S1 Active دارای یک پنل AMOLED 1.43 اینچی با چگالی روشنایی 450 نیت است و کیفیت عالی را ارائه می دهد. روشنایی ساعت به شما این امکان را می دهد که حتی در زیر نور خورشید به راحتی از صفحه نمایش S1 Active استفاده کنید. همانطور که از نام این ساعت پیداست، S1 Active یک ساعت هوشمند ورزشی است و برای این منظور، شیائومی امکانات ورزشی زیادی را برای آن در نظر گرفته است. 117 حالت مختلف ورزشی از مهم ترین ویژگی های ساعت هوشمند S1 Active است که در این میان 19 حالت ورزشی خاص مانند دویدن، شنا، قایق سواری و پرش وجود دارد. به لطف سیستم ساعت هوشمند، نیازی نیست فعالیت های ورزشی خود را به خاطر بسپارید زیرا ساعت هوشمند به طور خودکار آنها را ذخیره و فعال می کند. S1 Active علاوه بر تمام سنسورهای معمولی که در ساعت های هوشمند استفاده می شود، مانند فشارسنج، ژیروسکوپ و ضربان قلب، از GPS چند سیستمی دو بانده نیز استفاده می کند. این ویژگی یکی از جدیدترین سیستم های استفاده شده در برخی از ساعت های هوشمند جدید است و البته تنها ویژگی منحصر به فرد این ساعت نیست. S1 Active همچنین از سیستم‌های ماهواره‌ای تئوری GLONASS و Galileo پشتیبانی می‌کند که در نتیجه موقعیت‌یابی قدرتمند ساعت را به همراه دارد. یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران ساعت های هوشمند عمر باتری است. ساعت هوشمند S1 Active دارای باتری 470 میلی آمپر ساعتی است که تا 12 روز قابل استفاده است و در حالت صرفه جویی انرژی تا 24 روز شارژ می شود. بنابراین می توان گفت که S1 Active یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار از نظر عمر باتری است.

باتری بادوام

یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران ساعت های هوشمند عمر باتری است. ساعت هوشمند S1 Active دارای باتری 470 میلی آمپر ساعتی است که تا 12 روز قابل استفاده است و در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی تا 24 روز شارژ می شود. بنابراین می توان گفت که S1 Active یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار از نظر عمر باتری است.

ساعت هوشمند شیائومی S1 Active یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است که با داشتن ویژگی های کاربردی متنوع، عمر باتری طولانی و قابلیت های ورزشی متنوع می تواند انتخاب مناسبی برای دوستداران ساعت های هوشمند اسپرت باشد.

سنسورهای هوشمند برای نظارت بر سلامت

دقت ساعت هوشمند S1 Active هنگام شمارش گام ها، ضربان قلب و میزان اکسیژن بسیار بالاست. حتی اگر این ساعت را هنگام خواب بپوشید، وضعیت خواب کاربر را ضبط کرده و اطلاعات دقیقی را ارائه می دهد.

ساعت هوشمند S1 Active می تواند تمام نیازهای ساعت هوشمند شما را برآورده کند. علاوه بر امکان برقراری تماس صوتی با کیفیت، ویژگی های دیگری مانند پخش کننده موسیقی، نمایش وضعیت آب و هوا و تنظیمات مربوط به آلارم ها و یادآورها نیز وجود دارد. این ساعت هوشمند از سیستم عامل مخصوص به خود استفاده می کند که با گوشی های اندرویدی سازگاری بیشتری دارد.

ساعت هوشمند شیائومی واچ اس 1 اکتیو شامل حسگرهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشار هوا و ژئومغناطیس است و داده های دریافتی را با دقت بالایی ثبت می کند.

حسگر زیستی چند کاناله PPG نظارت 24 ساعته ضربان قلب را فراهم می کند. این سنسور با سخت افزار و الگوریتم های ارتقا یافته، ضربان قلب شما را حتی در ورزش های پرتحرک مانند دویدن در مسیر و دوچرخه سواری به دقت کنترل می کند و در صورت بالا بودن ضربان قلب به شما اطلاع می دهد. همچنین به طور خودکار منحنی ضربان قلب در حالت استراحت را برای 30 روز گذشته ذخیره می کند و به طور مداوم پیشرفت های سلامتی ناشی از ورزش را دنبال می کند.

علاوه بر این، این ساعت هوشمند سطح اکسیژن خون (SpO2) شما را در 24 ساعت شبانه روز اندازه گیری می کند و زمانی که نیاز به نفس عمیق دارید، یادآوری را برای شما ارسال می کند.

یکی از بهترین و جدیدترین مزیت های این ساعت استفاده از GPS چند سیستمی دو بانده با تراشه GNSS دو بانده داخلی است که از پنج سیستم موقعیت یاب اصلی ماهواره ای شامل GPS، BeiDou، GLONASS، Galileo و QZSS استفاده می کند. الگوریتم های بهینه سازی پیشرفته از دستیابی به موقعیت یابی سریع تر و دقیق تر پشتیبانی می کند.
این ساعت هوشمند از استاندارد 5 ATM پشتیبانی می کند و تا عمق 50 متری آب مقاوم است. بنابراین می توانید با خیال راحت از آن برای شنا، استخر و زیر باران استفاده کنید. همچنین مجهز به یک سنسور هوشمند برای ردیابی کیفیت خواب و ارائه اطلاعات مفید در مورد خواب شما است.

ساعت هوشمند ورزشی دقیق

همانطور که از نام این ساعت پیداست، S1 Active یک ساعت هوشمند ورزشی است و به همین دلیل شیائومی امکانات ورزشی زیادی را برای آن در نظر گرفته است. 117 حالت مختلف ورزشی از مهم ترین ویژگی های ساعت هوشمند S1 Active است که در این میان 19 حالت ورزشی خاص مانند دویدن، شنا، قایق سواری و پرش وجود دارد. به لطف سیستم ساعت هوشمند، نیازی نیست فعالیت های ورزشی خود را به خاطر بسپارید زیرا ساعت هوشمند به طور خودکار آنها را ذخیره و فعال می کند.

S1 Active علاوه بر داشتن تمام سنسورهای معمول مورد استفاده در ساعت های هوشمند مانند فشارسنج، ژیروسکوپ و ضربان قلب، از GPS چند سیستمی دو بانده نیز استفاده می کند. این ویژگی یکی از جدیدترین سیستم های استفاده شده در برخی از ساعت های هوشمند جدید است و البته تنها ویژگی منحصر به فرد این ساعت نیست. S1 Active همچنین از سیستم‌های ماهواره‌ای نظری GLONASS و Galileo پشتیبانی می‌کند که در نتیجه موقعیت‌یابی قدرتمند ساعت را به همراه دارد.

اتصالات ساعت هوشمند ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1

به لطف میکروفون داخلی، بلندگو و بلوتوث نسخه 5.2، اکنون تماس های تلفنی توسط ساعت S1 Active شیائومی پشتیبانی می شود. هنگامی که در خارج از منزل می دوید یا در شرایطی که بیرون آوردن تلفن راحت نیست، با ضربه زدن روی ساعت به تماس های دریافتی پاسخ دهید یا رد کنید.

اگر در شرایط اضطراری هستید، می‌توانید روی دکمه کناری در گوشه پایین سمت راست سه بار متوالی کلیک کنید تا سریعاً یک تماس اضطراری بگیرید. برای انجام این مرحله باید دستگاه به بلوتوث گوشی متصل باشد و تماس اضطراری در اپلیکیشن تنظیم شود.

این ساعت هوشمند با گوشی های دارای اندروید 6.0 یا iOS 10.0 و بالاتر سازگار است.

سلامت زنان

ویژگی کاملاً جدید Women’s Health Tracker را می توان برای ردیابی عادات زنان از طریق برنامه Mi Fitness تنظیم کرد و چرخه را به طور خودکار روی ساعت و همگام با تلفن هوشمند شما نشان داد. می‌توانید اعلان‌های دوره و یادآوری‌های مراقبت را روی تلفن هوشمند خود تنظیم کنید و ساعت شما این اعلان‌های موبایل را نمایش می‌دهد.

بیش از 200 صفحه ساعت و ردیاب ورزش

بیش از 200 صفحه ساعت شگفت انگیز در دسترس است که به شما امکان می دهد یکی را انتخاب کنید و آن را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید.

وجود کلمه Active در نام این ساعت نشان از تلاش شیائومی برای ارائه یک ساعت ورزشی حرفه ای دارد. در مجموع این ساعت هوشمند بیش از 117 ورزش دارد و می تواند فعالیت های شما را ردیابی کند. از 19 حالت تناسب اندام حرفه ای مانند بسکتبال، تنیس، شنا و HIIT و همچنین نزدیک به 100 حالت تناسب اندام پشتیبانی می کند. با این تمرینات و بررسی داده های به دست آمده می توانید برنامه و هدف خاصی را برای رسیدن به تناسب اندام دنبال کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active (Global)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active (Global)"، کلیک کنید.