نقد و بررسی پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپر به همراه کابل تبدیل microUSB

پاوربانک ردمی 20000 شیائومی مدل PB200LZM به همراه کابل شارژ 25 سانتی متری عرضه می شود، این محصول با دو درگاه خروجی USB و پشتیبانی از پروتکل های مختلف شارژ سریع بهترین همراه شما در خارج از منزل، محل کار و یا در سفر خواهد بود. با شارژ هوشمند، پاوربانک Redmi می تواند به راحتی دو دستگاه را همزمان شارژ کند. این محصول می تواند به طور خودکار و هوشمند ورودی مناسب برای هر دستگاه را قضاوت کند. این محصول با ابعاد 27.3 x 73.6 x 150.5 میلی متر، حمل و جابجایی آسانی دارد. با کمک پاوربانک Redmi می توانید انواع گجت های هوشمند مانند دوربین، تبلت، گوشی و ساعت هوشمند را در طول روز شارژ کنید. پاوربانک موبایل شیائومی دارای سیستم حفاظتی در برابر مشکلاتی مانند نوسانات برق، اتصال کوتاه، تغییرات دما و جریان اضافه در ورودی و خروجی است. این پاوربانک از دو پورت خروجی USB_A و دو پورت ورودی USB-C و MicroUSB استفاده می کند. شایان ذکر است که حداکثر توان برای درگاه ورودی 5V_2.1A و پورت خروجی 5.1V_3.6A می باشد. این محصول با داشتن دو پورت MicroUSB-TypeC با انواع گجت های هوشمند سازگار است.

پاوربانک Redmi دارای دو درگاه خروجی USB و یک پورت ورودی USB-C و MicroUSB است. حداکثر توان برای درگاه ورودی 5V_2.1A و پورت خروجی 5.1V_3.6A است. بنابراین به جرات می توان گفت که این پاوربانک قدرت بالایی در شارژ انواع گوشی های هوشمند، تبلت ها و سایر گجت های الکترونیکی دارد. ظرفیت اسمی این محصول برابر با 20 هزار میلی آمپر ساعت و محدوده ظرفیت آن بیش از 15 هزار میلی آمپر ساعت است. این پاوربانک مجهز به فناوری شارژ ایمن (MultiProtect) بوده و مدارهای آن در برابر هرگونه اختلال در نوسانات، افزایش دما، اتصال کوتاه، دشارژ و شارژ بیش از حد محافظت می شود. همچنین با استفاده از فناوری شارژ هوشمند (Fit Charge) این پاوربانک می تواند سرعت و شدت شارژ مناسب برای هر دستگاه را تشخیص داده و در نتیجه از فرسودگی باتری دستگاه های الکترونیکی جلوگیری کند. استفاده از فناوری شارژ سریع (Quick Charge) به کاربر این امکان را می دهد که گوشی و تبلت را با سرعت بالا شارژ کند.

پاوربانک ردمی مانند دیگر محصولات شیائومی از طراحی ساده و زیبایی برخوردار است. تمامی درگاه های ورودی و خروجی و نشانگرهای شارژ دستگاه در یکی از سطوح جانبی این پاوربانک قرار دارند. بدنه این محصول از پلاستیک ABS مرغوب ساخته شده است. این بدنه مقاوم در برابر ضربه و اشتعال بوده و محکم است و از مدارها و باتری های موجود در شارژر در برابر ضربه و آسیب محافظت می کند. این محصول 470 گرم وزن دارد و در کلاس پاوربانک های سنگین وزن قرار می گیرد; البته این وزن نسبتا بالا با توجه به قابلیت ها و قدرتی که دارد دور از ذهن نیست. ابعاد تقریبی پاوربانک Redmi 15*7*2.5 سانتی متر است. این محصول دارای چهار نشانگر LED است که هر کدام نشان دهنده 25 درصد شارژ پاوربانک می باشد. به این ترتیب کاربر به راحتی می تواند میزان شارژ باقی مانده در دستگاه را تعیین کند. پاوربانک Redmi برای استفاده روزانه و همچنین سفرهای انتخابی مناسب خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپر به همراه کابل تبدیل microUSB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپر به همراه کابل تبدیل microUSB"، کلیک کنید.