نقد و بررسی کیف کلاسوری سامسونگ Smart View Galaxy S23 Ultra

کیف Samsung Smart View Wallet Galaxy S23 Ultra

شرکت سامسونگ همزمان با معرفی سالانه گوشی پرچمدار جدید خود، کاور خود را نیز که ساخت خود سامسونگ بوده و دارای ویژگی های هوشمند بسیار جالبی است، ارائه می کند.

کیف Samsung Smart View Wallet Galaxy S23 Ultra همچنین با هم گوشی موبایل s23 Ultra معرفی و روانه بازار شد و هم اکنون می توانید این محصول اورجینال را از فروشگاه اینترنتی دیجی کد تهیه نمایید.

این قاب که در رنگ های مشکی، سبز، بنفش و کرم متناسب با رنگ گوشی طراحی شده است به شما این امکان را می دهد که بدون باز کردن قاب به صفحه نمایش تعاملی گوشی موبایل S23 Ultra خود دسترسی داشته باشید.

رنگ کاور هوشمند Samsung Galaxy S23 Ultra

قاب گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا در رنگ های مشکی، سبز، بنفش و کرم طراحی شده است تا با رنگ های اصلی گوشی همخوانی داشته باشد.

مشخصات کیف پوشه فوق هوشمند سامسونگ S23

قاب کیف پول هوشمند سامسونگ S23 Ultra تمام قسمت های گوشی را پوشش می دهد و در عین حال به شما این امکان را می دهد که حتی در زمان بسته بودن درب قاب، اعلان های خود را مشاهده و حتی کنترل کنید.

یک پنجره کوچک کاور فوق هوشمند سامسونگ S23

هنگامی که تماسی دریافت می کنید، می توانید نام و شماره تماس گیرنده را بدون باز کردن درپوش هوشمند سامسونگ S23 Ultra مشاهده کنید و با یک لمس ساده بر روی مانیتور پنجره به تماس پاسخ دهید یا آن را رد کنید. همچنین می توانید تصاویر پس زمینه را برای جلد خود انتخاب کنید. هنگامی که Always On Display فعال باشد، این ویژگی در پنجره کوچک نیز نمایش داده می شود. حتی با درب بسته می توانید پخش موسیقی را متوقف کنید.

جاکارتا کیف پوشه سامسونگ S23 Ultra

در درب داخلی کیف سامسونگ S23 Ultra یک جای کارت تعبیه شده است که می توانید کارت بانکی یا کارت شناسایی خود را در آن قرار دهید.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کیف کلاسوری سامسونگ Smart View Galaxy S23 Ultra" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کیف کلاسوری سامسونگ Smart View Galaxy S23 Ultra"، کلیک کنید.