نقد و بررسی گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro ظرفیت 512 گیگابایت – نات‌اکتیو – تک سیم کارت – لیبل شرکتی

گوشی موبایل اپل آیفون 13 پرو با ظرفیت 512 گیگابایت – غیر فعال – یک سیم کارت

سرانجام پس از شایعات، شاهد رونمایی از جدیدترین گوشی های هوشمند اپل در قالب خانواده آیفون 13 بودیم. در این مقاله به معرفی اپل آیفون 13 پرو (QLA) با ظرفیت 512 گیگابایت – غیر فعال – یک سیم کارت می پردازیم:

طراحی آیفون 13 پرو

از نظر طراحی نیز تفاوت چندانی با نسل قبلی پرچمداران این شرکت ندیدیم. تنها در صفحه نمایش آیفون 13 پرو، این بار اپل از بریدگی با عرض کمتر نسبت به نسل قبل استفاده کرده است.

صفحه نمایش آیفون 13 پرو

آیفون 13 پرو به صفحه نمایش 6.1 اینچی با وضوح 2532 در 1170 پیکسل مجهز شده است.

برای اولین بار در تاریخ اسمارت فون های اپل، صفحه نمایش آیفون 13 پرو دارای قابلیت رفرش ریت 120 هرتز است که بدون شک می تواند صفحه نمایش نرم و با کیفیت تری نسبت به نسل های قبلی ارائه دهد.

این صفحه نمایش قابلیت ارائه حداکثر روشنایی 1200 نیت (شمع بر متر مربع) را دارد که باعث می شود در شرایط نوری مختلف و حتی زیر نور مستقیم خورشید وضوح تصویر بسیار خوبی داشته باشد.

مشخصات دوربین آیفون 13 پرو

سه سنسور دوربین در پشت به همراه یک سنسور LIDAR با طراحی مشابه آیفون 12 پرو مکس وجود دارد.

سنسور دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.5، سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین سه گانه آیفون 13 پرو مکس را تشکیل می دهند.

پردازنده آیفون 13 پرو

پردازنده Bionic A15 این بار قدرتمندتر از همیشه متشکل از شش هسته (2 هسته قدرتمندتر و 4 هسته کم مصرف) این پرچمدار قدرتمند را همراهی می کند.

آیفون 13 پرو در چهار مدل با حافظه داخلی 128/256/512 گیگابایت به همراه مدل جدید با حافظه داخلی 1 ترابایت معرفی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro ظرفیت 512 گیگابایت – نات‌اکتیو – تک سیم کارت – لیبل شرکتی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro ظرفیت 512 گیگابایت – نات‌اکتیو – تک سیم کارت – لیبل شرکتی"، کلیک کنید.