نقد و بررسی گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max (ZAA) ظرفیت 512 گیگابایت – نات‌اکتیو – پک اصلی

اپل آیفون 13 پرو مکس (ZAA) 512 گیگابایت ظرفیت – فعال نیست

اپل آیفون 13 پرو مکس (ZAA) با ظرفیت 512 گیگابایت – Natactive یکی از اعضای خانواده جدید آیفون 13 است.

ساختار بدنه این گوشی همچنان ترکیبی از فریم فلزی و پنل های شیشه ای است و اپل همچنان از همین فرمول استفاده می کند.

پوشش شیشه ای دو طرف گوشی از جنس سرامیک شیلد است که به گفته اپل سرامیک شیلد سخت ترین شیشه استفاده شده در گوشی های هوشمند است که نسبت به سایر عینک ها چهار برابر در برابر سقوط از ارتفاع مقاوم است.

از طرفی آیفون 13 از استاندارد IP68 نیز بهره می برد. و در برابر فشار آب و گرد و غبار تا 30 دقیقه و تا عمق 6 متر مقاوم است.

آیفون 13 پرو مکس اپل دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED است که از استانداردهای Dolby Vision، HDR 10 و HLG پشتیبانی می کند.

این گوشی دارای چهار دوربین در پشت است. که شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.5 می شود. همچنین دیافراگم f/1.8 برای لنز فوق عریض آیفون 13 پرو در نظر گرفته شده است. لنز تله فوتو این گوشی نیز دارای دیافراگم f/2.8 است. قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری آن با استفاده از سنسور فوق عریض به قابلیت زوم اپتیکال 6 برابر افزایش یافته است. همچنین می توانید تا 15 برابر زوم دیجیتال را با آن تجربه کنید.

یکی دیگر از تفاوت های آیفون 13 پرو مکس اپل در مقایسه با آیفون 13 و آیفون 13 مینی، حسگر قدرتمند عمق میدان TOF 3D LIDAR است که می توان از آن برای ثبت عکس های پرتره زیبا استفاده کرد.

لازم به ذکر است که دوربین های آیفون 13 پرو و ​​پرو مکس کاملا با یکدیگر برابر هستند و تفاوتی بین دوربین های این دو مدل وجود ندارد. مانند آیفون 12، آیفون 13 نیز از فناوری MagSafe استفاده می کند. همچنین توسط استاندارد Qi پشتیبانی می شود. از این سیستم برای اتصال قاب های خاص و حتی کیف های چرمی مخصوص نیز به صورت مغناطیسی استفاده می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max (ZAA) ظرفیت 512 گیگابایت – نات‌اکتیو – پک اصلی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max (ZAA) ظرفیت 512 گیگابایت – نات‌اکتیو – پک اصلی"، کلیک کنید.