نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت -‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ پک ویتنام

طراحی ساده و زیبا

محبوبیت گوشی های سری A سامسونگ بر کسی پوشیده نیست و این گوشی های هوشمند میان رده توانسته اند نسبت به قیمت خود عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهند. Samsung Galaxy A24 4G یکی از مدل های میان رده جذاب این شرکت است که این بار از زبان طراحی جدید و کاربرپسند سامسونگ بهره می برد. طرحی که در گوشی های پرچمدار گلکسی اس 23 دیدیم. در نمای جلویی، سامسونگ از طراحی قطره ای استفاده کرده است که شامل یک بریدگی قطره ای شکل در بالا و مرکز صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی است. تقریباً حاشیه کمی برای صفحه نمایش گزارش شده و همین امر باعث شده تا 82.4 درصد از نمای جلو را به خود اختصاص دهد. باید بگوییم که در مقایسه با یک گوشی میان رده، صفحه نمایش آن یکنواخت است و در هنگام کار لبه های آن دیده نمی شود.

در پشت همان طراحی جدید سامسونگ را می بینیم. جایی که معماری خاصی برای قرار دادن سنسورهای دوربین وجود ندارد و سه سنسور دوربین به صورت ستونی در کنار هم قرار گرفته اند. وزن 195 گرمی گلکسی A24 4G ممکن است از بسیاری از گوشی‌های میان‌رده دیگر سنگین‌تر باشد و ممکن است در استفاده طولانی مدت کمی دستتان را خسته کند، اما این وزن سبک باعث کاهش احساس افتادن در حین استفاده به حالت فوق‌العاده می‌شود و از طرف دیگر، حس استفاده از یک گوشی رده بالا و باکیفیت را به شما می دهد. ویژگی امنیتی و حسگر اثر انگشت بسیار پرکاربرد نیز در قاب کناری دکمه پاور قرار گرفته است که علاوه بر دسترسی آسان باید بدانید که حسگر فیزیکی اثر انگشت عملکرد بسیار سریعی در باز کردن قفل صفحه نمایش دارد.

سامسونگ همیشه در مورد صفحه نمایش چیزی برای گفتن دارد

ثابت شده است که گوشی های هوشمند و پرچمداران میان رده سامسونگ همیشه از بهترین نمایشگرها در میان رقبا بهره مند بوده اند و این موضوع در مورد Samsung Galaxy A24 4G نیز صدق می کند. این گوشی به صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل مجهز شده است. با توجه به رزولوشن و البته پنل Supermold با کیفیت و کم مصرف، باید بگوییم که با یکی از قدرتمندترین صفحه نمایش ها در میان گوشی های میان رده در این بازه قیمتی روبرو هستید. صفحه نمایش 396 پیکسل در هر اینچ به شما امکان می دهد رنگ های بسیار دقیق و تفکیک رنگ بسیار خوبی را مشاهده کنید.

اما مشخصات قدرتمند این صفحه نمایش هنوز کامل نشده است و باید بدانید که توانایی ارائه نرخ رفرش 90 هرتز را دارد. چنین نرخ تازه‌سازی عملکردی روان و بدون تاخیر را به همراه دارد که تأثیر زیادی در تضمین کیفیت برای اجرای بازی‌های سنگین و تماشای ویدیو دارد. جالب است بدانید که این صفحه نمایش توانایی ارائه حداکثر روشنایی 1000 نیت را دارد. این میزان روشنایی به شما این امکان را می دهد که وضوح تصویر و خوانایی بسیار خوبی از آیکون های این صفحه نمایش را نه تنها در شرایط نوری مختلف، بلکه در زیر نور مستقیم خورشید نیز مشاهده کنید.

لذت عکاسی به عنوان پرچمداران گران قیمت

در قسمت سنسورهای دوربین، بدون هیچ تعریف دیگری باید بگوییم که Samsung Galaxy A24 4G عملکرد بسیار خوبی دارد. سنسور 50 مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی در نور روز تصاویر بسیار جذابی را ثبت می کند و حس استفاده از یک گوشی پرچمدار و گران قیمت را به شما القا می کند. نکته جالب توجه در اینجا این است که این سنسور دوربین اصلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال بسیار جذاب یا ویژگی OIS است. قابلیتی که لرزش های ناخواسته را در هنگام فیلمبرداری و عکاسی به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و در نهایت شاهد عملکرد بسیار خوبی خواهید بود. حتی در نور شب هم می توانید به این سنسور اعتماد کنید. دیافراگم f/1.8 با قابلیت جذب نور بالا به همراه قابلیت عکاسی در حالت شب نرم افزار که باعث کاهش نویز در نور شب می شود (نورهای مصنوعی مانند نور لامپ ها، پراکندگی نور بر کیفیت تصاویر خروجی تاثیر منفی می گذارد) تا حد امکان این حواس پرتی را از بین می برد و در نهایت تصاویر خروجی را با روشنایی مناسب و کیفیت خوب مشاهده می کنید.

دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی به شما امکان ثبت تصاویر با زاویه دید وسیع 123 درجه را می دهد که برای عکاسی در طبیعت و البته عکس های گروهی بسیار مناسب است. البته باید بگوییم که نباید از این سنسور انتظار تصاویری با رندر بسیار دقیق جزئیات داشته باشید که با توجه به اندازه رزولوشن در نظر گرفته شده کاملا طبیعی است. دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر نزدیک طراحی شده است. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این گوشی نیز تمام انتظارات شما را از یک گوشی میان رده برای عکاسی روزمره برآورده می کند. در قسمت فیلمبرداری، هر دو دوربین اصلی و سلفی این گوشی قابلیت فیلم برداری با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارند. اگر فیلمبرداری 4K برای سنسور دوربین اصلی این گوشی در نظر گرفته شود، حرفی برای گفتن نیست.

پردازنده و باتری برای گوشی های میان رده عالی هستند

از نظر مشخصات سخت افزاری سامسونگ گلکسی A24 4G عملکرد کاملا قابل قبولی دارد. این گوشی به پردازنده Mediatek Helio G99 مجهز شده است. پردازنده ای با معماری 6 نانومتری (این پردازنده نسبت به پردازنده های با معماری 7 و 9 نانومتری انرژی کمتری مصرف می کند) که دارای دو هسته قوی تر با قابلیت ارائه فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز و شش هسته اقتصادی با صرفه جویی در انرژی کمتر و توانایی ارائه فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز، از هشت هسته تشکیل شده است. با این تفاسیر باید بگوییم که Samsung Galaxy A24 4G عملکرد خوب و کاملاً قابل قبولی در اجرای بازی های سنگینی مانند Call of Duty Mobile و Asphalt 9 دارد.

گلکسی A24 4G مانند اکثر گوشی های هوشمند سری A سامسونگ به باتری قدرتمند با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز شده است. باتری که در استفاده معمولی با 100 درصد شارژ، عمر مفید (زمان آماده به کار) دو روز را فراهم می کند. حتی در شرایط استفاده سنگین (داده‌ها، بازی کردن و تماشای ویدیو)، به ازای هر ۱۰۰٪ شارژ، یک روز عمر مفید خواهید دید. در مجموع بدون تعریف بیشتر باید بگوییم که سامسونگ گلکسی A24 4G با صفحه نمایش باکیفیت، دوربین اصلی با کارایی برابر اندازه می تواند گزینه بسیار خوبی در بین گوشی های میان رده در این رنج قیمتی باشد. از پرچمداران، یک پردازنده و باتری کاملاً مناسب.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت -‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ پک ویتنام" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت -‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ پک ویتنام"، کلیک کنید.