نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A54 5G ظرفیت 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت – پک ویتنام

گل سرسبد و طراحی زیبا

Samsung Galaxy A54 5G یکی از گوشی های میان رده این شرکت است که بدون هیچ تعریف دیگری در برخی مشخصات فنی در نظر گرفته شده دست کمی از یک پرچمدار ندارد. در نگاه اول، به لطف طراحی، احساس می کنید که با یک گوشی هوشمند پرچمدار روبرو هستید. این بار سامسونگ از طراحی ساده و جدید خود که برای گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس استفاده کرده بود برای این گوشی هوشمند استفاده می کند. نمای جلو با طراحی بریدگی Infinity O نشان داده می شود که شامل یک بریدگی دایره ای در بالا و مرکز صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی است و حاشیه های مناسب کلی باعث شده تا صفحه نمایش 82.9 درصد نمای جلو را اشغال کند. در نهایت یک صفحه نمایش عریض و زیبا خواهید دید.

در نمای عقب اما شاهد همان طراحی جذاب پرچم مانند هستیم. سه سنسور دوربین به صورت ستونی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و معماری خاصی برای قرار دادن سنسورهای دوربین وجود ندارد که ظاهری ساده و بسیار جذاب به این گوشی هوشمند داده است. وزن 202 گرمی این گوشی قطعا کم نیست و در استفاده طولانی مدت باعث خستگی دست می شود. اما این وزن بسیار سبک نه تنها حس افتادن در حین استفاده را تا حد زیادی کاهش می دهد، بلکه حس استفاده از یک گوشی پرچمدار را نیز به شما القا می کند. همچنین حفظ استاندارد IP67 این امکان را برای سامسونگ گلکسی A54 5G فراهم می کند تا بتواند در برابر آب مقاومت کند و به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری آب غوطه ور شود.

صفحه نمایش سامسونگ هرگز شما را ناامید نخواهد کرد

باید بپذیریم که در زمینه صفحه نمایش گوشی های هوشمند، سامسونگ همیشه پیشرو بوده و عملکرد درخشانی داشته است. سامسونگ گلکسی A54 5G چیزی کمتر از یک پرچمدار در این بخش نیست. صفحه نمایش 6.4 اینچی با ابعاد بسیار خوب، رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل از نوع Supermold که توانایی نمایش خارق العاده 403 پیکسل در هر اینچ را دارد، همه اینها وضوح تصویر بسیار جذاب، رنگ های عمیق و رنگ عالی را به همراه داشت. از این صفحه تماشا کنید

تا به حال، با توجه به وضوح، PPI و پنل صفحه نمایش باکیفیت، بدون شک متوجه شده اید که با یکی از قدرتمندترین نمایشگرها در میان گوشی های هوشمند میان رده روبرو هستید، اما سامسونگ برای نمایشگر گلکسی A54 5G هزینه بیشتری کرده است. . نرخ رفرش عالی 120 هرتز امکان عملکرد بسیار روان و بدون تاخیر را فراهم می کند و این نرخ رفرش تاثیر بسیار زیادی در ارائه بهترین کیفیت هنگام اجرای بازی های سنگین (Call of Duty Mobile) و تماشای فیلم دارد. اما نکته جالب، قابلیت ارائه حداکثر روشنایی 1000 نیت در این صفحه نمایش است. این سطح از روشنایی باعث می شود وضوح تصویر و خوانایی آیکون بسیار خوب نه تنها در شرایط نوری مختلف، بلکه در نور مستقیم خورشید نیز وجود داشته باشد.

مثل یک استاندارد تیراندازی کنید و لذت ببرید

اما به یکی از معیارهای اصلی مصرف کنندگان برای خرید گوشی های هوشمند می رسیم. سامسونگ گلکسی A54 5G حضور پررنگی در بخش حسگر دوربین دارد. بیایید با سنسور زاویه باز (اولیه) دوربین شروع کنیم. با توجه به اندازه و وضوح سنسور دوربین اصلی این گوشی، 50 مگاپیکسلی بدون هیچ تعریف اضافی، باید بگوییم که انتظارات شما را از یک گوشی پرچمدار برآورده می کند. در نور شب می توانید مطمئن باشید که با بازکردن دیافراگم f/1.8 که جذب نور بالایی دارد، تصاویری با روشنایی بسیار خوب خواهید دید. از طرف دیگر، عملکرد بسیار پرکاربرد نرم افزار عکاسی در حالت شب، مقدار زیادی نویز نور شب را حذف می کند (نورهای مصنوعی مانند نور لامپ ها، پراکندگی نور بر کیفیت تصاویر خروجی تأثیر منفی می گذارد) و در نهایت تأثیر بسیار زیادی دارد. جلوه بالا، کیفیت بسیار خوبی در ارائه تصاویر با نویز کم دارد.

سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض این گوشی برای عکاسی با زاویه دید عریض (مثلاً عکاسی از طبیعت و عکس های گروهی) مناسب است و باید بگوییم که در مقایسه با بسیاری از گوشی های میان رده دیگر در این بازه قیمتی، عملکرد مناسبی دارد. بهتر است سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی می تواند تصاویر نزدیک را نیز ثبت کند. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این گوشی عملکرد بسیار خوبی در عکاسی در نور روز و شب دارد. یکی دیگر از ویژگی های قدرتمند سنسور دوربین عریض و سلفی این گوشی، امکان ضبط ویدیوی 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه است. البته باید بدانید که سنسور زاویه باز دوربین مجهز به OIS یا همان لرزشگیر اپتیکال است. این ویژگی تا حد زیادی لرزش های ناخواسته را هنگام ضبط فیلم و عکاسی از بین می برد و در نهایت خروجی بسیار باکیفیتی خواهید داشت.

بازی های سنگین را به پردازنده اختصاصی سامسونگ بسپارید

این گوشی به پردازنده Exynos 1380 خود سامسونگ مجهز شده است. پردازنده ای که دارای چهار هسته قدرتمندتر با قابلیت ارائه فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته اقتصادی با بازده انرژی کمتر و توانایی ارائه فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز، هشت هسته آن را تشکیل می دهند. با توجه به مشخصات هسته های در نظر گرفته شده برای این پردازنده، باید بگوییم که سامسونگ گلکسی A54 5G حتی از پس بازی های سنگینی مانند Call of Duty Mobile و Asphalt 9 بر می آید و در کنار صفحه نمایش 120 هرتزی، نمایشی بسیار جذاب را در اختیار شما قرار می دهد. تجربه گیم پلی

گوشی های سامسونگ همیشه در زمینه باتری و عمر مفید (زمان آماده به کار) برای هر بار 100 درصد شارژ حرفی برای گفتن داشته اند و گلکسی A54 5G نیز با استفاده از باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت از این امر مستثنی نیست. باتری با شارژ 100% در استفاده معمولی عمر مفید دو روزه دارد. در مجموع باید بگوییم که اگر به دنبال خرید یک گوشی میان رده هستید که در بسیاری از مشخصات فنی چیزی از یک پرچمدار کم ندارد، قطعا سامسونگ گلکسی A54 5G با کمک صفحه نمایش پرچمدار بهترین خواهد بود. ، سنسورهای قدرتمند و متنوع دوربین که حس استفاده از یک گوشی پرچمدار و پردازنده و باتری بی نقص را به شما القا می کند می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن در این رنج قیمت باشد.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A54 5G ظرفیت 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت – پک ویتنام" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A54 5G ظرفیت 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت – پک ویتنام"، کلیک کنید.