نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S24 Plus ظرفیت 256 گیگابایت رم 12 گیگابایت – پک ویتنام

Galaxy AI اینجاست

به عصر هوش مصنوعی موبایل خوش آمدید. شما یک Galaxy S24 | با +S24 می توانید به سطح کاملاً جدیدی از خلاقیت، بهره وری و امکانات دست یابید. همه چیز با مهم ترین وسیله زندگی شما یعنی گوشی هوشمند شما شروع می شود.

مناسب برای هر منحنی

اسان برای استفاده. در دست گرفتنش حس خوبیه Galaxy S24 و S24+ به همان اندازه که به نظر می رسند براق و صیقلی هستند، با طراحی براق و پرداخت صیقلی خود.

بزرگ، بزرگتر و سریعتر

ارتقاهایی که منتظرش بودید. صفحه نمایش بیشتر باتری بادوام تر قدرت پردازش بیشتر گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس دارای ویژگی های محبوب بسیاری هستند. به خصوص اکنون که گلکسی S24+ با بالاترین وضوح صفحه نمایش در دستگاه گلکسی عرضه می شود: QHD+.

رنگ هایی با الهام از مواد معدنی

جزئیات قوی با موتور ProVisual

.

50 مگاپیکسل مگا مگا پیکسل!

یک غول پیکسل واقعی که شما را ناامید نمی کند. عکس هایی با وضوح بالا بگیرید که مطمئناً برای سال های آینده رقابتی خواهند بود.

.

برای یک تجربه شگفت انگیز با زوم هوش مصنوعی آماده شوید

عکس های خیره کننده با جزئیات واضح در فواصل بزرگنمایی طولانی تر از همیشه بگیرید. به لطف راه حل جدید زوم هوش مصنوعی، روی اکشن زوم کنید و جزئیات عالی را ثبت کنید.

تصاویری Super HDR. حتی قبل از شروع ضبط، هوش مصنوعی تقویت شده است

با آخرین ارتقاء Super HDR، می‌توانید عکس‌های شارپ را همانطور که می‌بینید ثبت کنید. از بررسی تا انتشار. و حتی زمانی که با اینستاگرام عکس می گیرید کار می کند.

حتی قبل از اینکه شاتر را فشار دهید، پیش نمایش تصویر Super HDR را مشاهده کنید. آن را در گالری خود ذخیره کنید یا در فید خود آپلود کنید — در هر صورت، همان کیفیت خیره کننده HDR را خواهید دید.

.

جادوی ویرایش عکس با هوش مصنوعی را تجربه کنید. اکنون می‌توانید بدون زحمت عکس‌های خود را ارتقا دهید و مطمئن شوید که هر عکس درخشان است. اما این همه ماجرا نیست، حتی اگر به عکس مورد نظر خود نرسید، Generative Edit می‌تواند پس‌زمینه را پر کند و به طور *جادویی* اشیاء ناخواسته را ناپدید کند.

از دور عکس بگیرید. حتی در تاریکی

حتی در تاریکی با AI ISP عکس های روشن، رنگارنگ و واضح بگیرید. در نهایت، پرتره هایی که رویای آنها را داشتید. بزرگنمایی 2 برابر یا حتی 3 برابر – واقعاً مهم نیست. از هر فاصله ای می توانید عکس های واضح بگیرید، حتی در نیمه های شب.

ترجمه زنده ساده ترین راه برای برقراری ارتباط

در تماس تلفنی بعدی خود ترجمه سریع زبان دریافت کنید. درست شنیدی! هوش مصنوعی به شما کمک می کند هنگام صحبت با تلفن به زبانی غیر از زبان خودتان ارتباط برقرار کنید. و حتی فراتر از آن، این ویژگی حتی هنگام ارسال و دریافت پیام نیز کار می کند.

با Chat Assist آهنگ مناسب را برای متن خود انتخاب کنید

با Chat Assist به پیام های خود ظاهری کاملاً جدید ببخشید. با ایمیل و قابلیت های رسانه های اجتماعی، چت را آسان و ساده می کند!

سیستم خنک کننده قوی تر وقت بازی است

این سیستم جدید و بهبود یافته اتلاف حرارت به حفظ عملکرد بهینه بازی کمک می کند. جدیدترین محفظه بخار بزرگتر از محفظه قبلی است و دارای یک ماده رابط حرارتی یکپارچه از نوع مایع است.

روشن ترین صفحه نمایش موبایل تطبیقی ​​ما در نور مستقیم خورشید

با این دو صفحه نمایش بزرگ کیفیت بازی خود را بالا ببرید. به لطف نمایشگر بزرگ‌تر و حاشیه‌های بسیار باریک، صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی FHD+ گلکسی اس ۲۴ و صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی QHD+ گلکسی اس ۲۴، نمایشگر واقعی‌تر از همیشه را ارائه می‌دهند و همه‌جانبه‌ترین تجربه تماشا را ممکن می‌سازند. علاوه بر این، با عملکرد Vision Booster در هر دو نمایشگر، می توانید از رنگ و کنتراست بهینه لذت ببرید.

باتری هوشمندتر و بادوام تر برای استفاده تمام روز

کار با گوشی. مستمر و ایمن. Galaxy S24 و S24+ دارای باتری هوشمندی هستند که به شما زمان بیشتری برای بازی، زمان بیشتری برای تماشا و زمان بیشتری برای استفاده از تلفن می دهد.

.

با Knox Matrix ایمن شده است

با استفاده از محافظ بی بدیل تلفن همراه ما که توسط سیستم غیرقابل نفوذ Knox Matrix با امنیت چند دستگاهی طراحی شده است، آرامش خاطر داشته باشید. ما داده ها، حریم خصوصی و آرامش خاطر شما را بیش از هر چیز در اولویت قرار می دهیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S24 Plus ظرفیت 256 گیگابایت رم 12 گیگابایت – پک ویتنام" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S24 Plus ظرفیت 256 گیگابایت رم 12 گیگابایت – پک ویتنام"، کلیک کنید.