نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت – پک چین

میان رده ای که برای پرچمداران خط و نشان می دهد

برخی از میان رده های موجود در بازار از مشخصات فنی بهره مند شده اند که چیزی جز گوشی های هوشمند پرچمدار و گران قیمت نیست. شیائومی محصولات جالبی را در این زمینه روانه بازار کرده است که Redmi Note 12 Pro Plus 5G یکی از آنهاست. حتی در نگاه اول، از نظر طراحی، این گوشی توانست ظاهر پرچمداران را به رخ بکشد. نمای جلو از طراحی بریدگی Infinity O با بریدگی دایره ای در بالا و مرکز صفحه استفاده می کند که حاشیه بسیار کوچکی دارد و صفحه نمایش کلی 86.8 درصد نمای جلو را اشغال می کند. صفحه نمایش یکنواخت، زیبا و عریض با حاشیه های بسیار کم.

در پشت اما شاهد زبان طراحی جدید شیائومی هستیم که پیش از این برای مدل استاندارد این گوشی استفاده می شد. معماری مستطیلی که سه سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. . وزن این گوشی 208.4 گرم است، قطعا سبک نیست و در استفاده طولانی مدت کمی دست را خسته می کند. اما باید بدانید که این وزن کم نه تنها احساس افتادن در هنگام استفاده را کاهش می دهد، بلکه حس استفاده از یک گوشی پرچمدار رده بالا را به شما القا می کند. درست است که این گوشی مانند بسیاری از پرچمداران ضد آب نیست، اما پشتیبانی از استاندارد IP53 آن را در برابر پاشش آب مقاوم می کند.

صفحه نمایش بسیار فراتر از یک گوشی میان رده

از نظر صفحه نمایش این گوشی عملکرد بسیار خوبی داشت. ابعاد 6.67 اینچ بسیار مناسب است که در کنار رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و پنل از نوع قدیمی همه در کنار هم وضوح تصویر بسیار بالایی را شاهد هستید. با قابلیت نمایش 395 پیکسل در هر اینچ، صفحه نمایش رنگی عمیق و بسیار دقیقی دارد.

مشخصات قدرتمند این صفحه نمایش هنوز کامل نشده است و باید بدانید که قابلیت ارائه رفرش ریت 120 هرتز را دارد که عملکرد روان و بدون تاخیر دارد. این نرخ تازه سازی تاثیر بسیار زیادی در ارائه بهترین کیفیت ممکن هنگام اجرای بازی ها و ویدیوهای سنگین دارد. این صفحه نمایش در شرایط نوری مختلف وضوح تصویر خوبی دارد و حداکثر روشنایی آن 900 نیت به شما این امکان را می دهد که نه تنها در شرایط نوری مختلف، بلکه در نور مستقیم خورشید نیز به عنوان مثال وضوح بسیار خوب و آیکون های واضح را ببینید.

با دوربین 200 مگاپیکسلی چیزی را از دست نمی دهید

بدون شک قدرتمندترین ویژگی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، سنسور دوربین عریض (اصلی) 200 مگاپیکسلی آن است. با وجود چنین سنسور دوربینی، می توان انتظار گوشی های پرچمدار را از Redmi Note 12 Pro Plus 5G داشت. در نور روز، کنتراست جذاب، محدوده دینامیکی بسیار خوب و رندر بسیار دقیق جزئیات از جمله ویژگی های برجسته تصاویر خروجی است. در نور شب این گوشی عملکرد فوق العاده ای دارد. باز شدن دیافراگم f/1.7 با جذب نور بسیار خوب باعث شد شاهد تصاویری با روشنایی بسیار خوب باشید. البته نباید فراموش کرد که قابلیت های نرم افزار عکاسی در شب تاثیر زیادی در کیفیت تصاویر خروجی دارد و باعث حذف نویز زیاد در نور شب می شود (نورهای مصنوعی مانند نور لامپ ها که پراکندگی آن ها تاثیر منفی بر کیفیت تصاویر خروجی دارد).

دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی این گوشی ویژگی های یک گوشی میان رده را دارد. سنسوری که به شما امکان می دهد تصاویر جذابی را با زاویه دید وسیع، به عنوان مثال در طبیعت و عکس های گروهی ثبت کنید. سنسور دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر نزدیک طراحی شده است. در مورد سنسور دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در این گوشی، باید بگوییم که با توجه به یک گوشی میان رده، تمام انتظارات شما را برآورده می کند. در بخش فیلمبرداری، سنسور قدرتمند 200 مگاپیکسلی عریض (اولیه) دوربین قادر به ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه است. در مجموع باید بگوییم که این گوشی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان محتوا در زمینه عکاسی و فیلمبرداری با گوشی باشد.

پردازنده قدرتمند مدیاتک و شارژر فوق العاده سریع

از نظر مشخصات سخت افزاری، مدیاتک یکی از قدرتمندترین پردازنده های خود را برای Redmi Note 12 Pro Plus 5G قرار داده است. پردازنده Dimension 1080 با معماری 6 نانومتری که از دو هسته قدرتمند با قابلیت ارائه فرکانس کاری 2.6 گیگاهرتز به همراه چهار هسته اقتصادی با بازده انرژی کمتر و توانایی ارائه فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز تشکیل شده است، هشت هسته آن را تشکیل می دهد. . با وجود این پردازنده باید بگوییم که Redmi Note 12 Pro Plus 5G به خوبی از پس بازی های سنگینی مانند Call of Duty Mobile و Asphalt 9 بر می آید و ترکیب این پردازنده با صفحه نمایش 120 هرتزی باکیفیت این امکان را برای شما فراهم می کند. یک تجربه گیم پلی بسیار لذت بخش

انتخاب باتری بسیار مناسب 5000 میلی آمپری در استفاده معمولی با شارژ صد درصد دو روز عمر مفید دارد. شیائومی بار دیگر از شارژر قدرتمند 120 واتی برای این گوشی استفاده کرده است. شارژری که این قدرت را دارد و البته از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند، قابلیت شارژ باتری را از صفر تا 100 درصد در مدت زمان بسیار کوتاه 19 دقیقه ای دارد. در مجموع باید بگوییم که اگر می خواهید یک گوشی میان رده بخرید که بتواند با گوشی های پرچمدار رقابت کند، بدون شک باید بگوییم که Redmi Note 12 Pro Plus 5G می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای شما باشد. .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت – پک چین" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت – پک چین"، کلیک کنید.