پرداخت 4600 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان

پرداخت 4600 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان

فصل24/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: از ابتدای سال جاری 4600 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت شده است.

علی عاشوری 17 اسفندماه در مراسم افتتاح ساختمان جدید صندوق قرض الحسنه امداد ولایت چهارمحل و بختیاری اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 4600 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به 250 هزار نیازمند پرداخت شده است.

وی افزود: از این مجموع تسهیلات پرداختی حدود 72 میلیارد تومان به 97 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ادامه داد: این صندوق سال 1395 با مجوز بانک مرکزی فعالیت خود را آغاز کرد که وظیفه آن صرفا ارایه تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان است و اجازه هیچ گونه فعالیت اقتصادی را ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عاشوری بابیان اینکه ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی از رویکردهای مهم و اساسی کمیته امداد است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 1300 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به نیازمندان پرداخت شده است.

وی ضمن دعوت از مردم و خیران جهت سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، خاطرنشان کرد: سپرده های هر استان صرفا به نیازمندان ساکن همان استان پرداخت می شود.

پایان خبر فصل24

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرداخت 4600 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرداخت 4600 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان"، کلیک کنید.