پیکر هشتمین قربانی سیل خراسان رضوی پیدا شد

پیکر هشتمین قربانی سیل خراسان رضوی پیدا شد

آفتاب نیوز :

مجید بیکی اظهار کرد: روستا های محور حسن آباد به سرغایه و مسیر ارتباطی روستای سلطان آباد و راه های ارتباطی روستا های رباط سفید، “پیوه ژن” و “بالندر” بواسطه سیلاب دیروز آسیب دیده اند، اما بخش کشاورزی و قنوات و تعدادی منزل باغی متحمل بیشترین خسارت شده است.

وی افزود: به دلیل آب گرفتگی زیر گذر ریلی، راه ارتباطی روستای سلطان آباد مسدود شده است و به حدود 300 نفر از اهالی منطقه در یکی دیگر از روستا ها اسکان داده شد.

بخشدار احمدآباد تصریح کرد: قطع برق چاه آب شهر ملک آباد برطرف شده و شکستگی خط انتقال آب به پنج روستای محور حسن آباد نیز در حال ترمیم است و فعلا مخازن روستا ها با تانکر پر می شود لذا کمبود آبی در روستا های یاد شده وجود ندارد.

بیکی بیشترین خسارات را مربوط به بخش کشاورزی منطقه عنوان کرد و گفت: به عنوان نمونه روستای سرغایه حدود 150 باغ دارد که 60 دستکم 60 درصد آن ها در جریان سیل دیروز آسیب دیده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیکر هشتمین قربانی سیل خراسان رضوی پیدا شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیکر هشتمین قربانی سیل خراسان رضوی پیدا شد"، کلیک کنید.