کسب مقام نخست واحد بندرلنگه در سومین دوره ارزیابی عملکرد واحدهای دانشگاه آزاد هرمزگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری فصل24، در حاشیه نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، واحد بندرلنگه با  حضور سیدجواد آل یاسین رییس مرکز نظارت، ارزیابی ، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی مقام نخست را در سومین دوره ارزیابی عملکرد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به خود اختصاص داد.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه در گفت و گو با خبرنگار فصل24 با بیان اینکه این موفقیت مرهون تلاش کارکنان و استادان این دانشگاه است، عنوان کرد: دانشگاه آزاد بندرلنگه یکی از واحدهای تأثیرگذار در غرب استان هرمزگان است که توانسته خدمات بزرگی را به مردم شهرستان بندرلنگه ارایه دهد.

کسب مقام نخست واحد بندرلنگه در سومین دوره ارزیابی عملکرد واحدهای دانشگاه آزاد هرمزگان

 

محمدرضا حیدری سیرمندی افزود: این افتخار در صورتی به دست آمد که همه کارکنان و استادان با اخلاص کامل و پشتکار مثال زدنی پای کار آمدند و با تمامی سختی ها تلاش کردند تا برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها انجام شود و به نتیجه برسد.

 

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش این عزیزان این روند موفقیت ادامه داشته باشد و شاهد رضایت مندی هرچه بیشتر مردم و جامعه دانشگاهی باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کسب مقام نخست واحد بندرلنگه در سومین دوره ارزیابی عملکرد واحدهای دانشگاه آزاد هرمزگان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کسب مقام نخست واحد بندرلنگه در سومین دوره ارزیابی عملکرد واحدهای دانشگاه آزاد هرمزگان"، کلیک کنید.