یک پرسپولیسی جانشین آرش برهانی شد

یک پرسپولیسی جانشین آرش برهانی شد

به گزارش خبرگزاری فصل24؛پس از جدایی آرش برهانی از تیم فوتبال شهرداری آستارا، مسیولان این باشگاه با محسن بنگر برای هدایت این تیم به توافق رسیدند.

در گزارش فارس آمده است: بنگر که فصل گذشته نیز برای مدتی در شهرداری آستارا به عنوان سرمربی فعالیت کرد تصمیم گرفت مهدی عینی، میثم لشنی، معین دلاوری را که در تیم نیکا پارس چالوس با او همکاری داشتند، به عنوان اعضای کادرفنی اش در بازگشت به آستارا انتخاب کند.

شهرداری در حال حاضر در رتبه پانزدهم لیگ یک قرار دارد.لشنی در گفت و گویی، اظهار داشت: از حُسن اعتماد مجدد بنگر به من که در ابتدای راه مربیگری هستم تشکر کرده و امیدوارم با کسب نتایج خوب بتوانیم روزهای خوبی را برای شهرداری آستارا و هواداران دوست داشتنی و فوتبال فهم این شهر رقم بزنیم.

251 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک پرسپولیسی جانشین آرش برهانی شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک پرسپولیسی جانشین آرش برهانی شد"، کلیک کنید.