محمد مایلی کهن:این تیم ملی برای مردم است / سخت است اما انشاءالله قطر را می بریم

محمد مایلی کهن:این تیم ملی برای مردم است / سخت است اما انشاءالله قطر را می بریم

به گزارش خبرگزاری فصل24ٰ محمد مایلی کهن در آستانه بازی حساس ایران و قطر برای ملی پوشان آرزوی موفقیت کرد.او به فصل24 گفت:من از اول هم برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرده ام.این تیم ملی برای هیچ شخصی نیست و متعلق به مردم است.

مایلی که در خصوص بازی امشب با قطر هم حرف زد و گفت:امشب بازی سختی با قطر داریم اما انشاءالله که بچه ها پیروز از میدان خارج خواهند شد.

او درباره اینکه می گویند ممکن است داور عرب به نفع قطری ها سوت بزند هم گفت:تا الان که داوری ها مشکلی نداشته است.

سرمربی سابق ایران در پایان درباره احتمال برگزاری فینال بین ایران و اردن گفت:امیدوارم اتفاق های خوبی برای تیم ملی کشورم بیفتد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محمد مایلی کهن:این تیم ملی برای مردم است / سخت است اما انشاءالله قطر را می بریم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محمد مایلی کهن:این تیم ملی برای مردم است / سخت است اما انشاءالله قطر را می بریم"، کلیک کنید.