حادثه ترافیکی در کبودراهنگ 7 مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت

حادثه ترافیکی در کبودراهنگ 7 مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت

آفتاب نیوز :

محمدرضا شکوهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در ساعت 17:30 امروز 28 اسفند، به دنبال گزارش تصادف خودرو سواری پژو و نیسان به واحد ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس در محور کبودراهنگ به سوباشی نرسیده به کوهین، بلافاصله اورژانس کوهین، علیصدر و کبودراهنگ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه هفت نفر مصدوم شده و یک نفر در دم جان باخته بود که تمام مصدومان بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس کبودراهنگ برای ادامه درمان به بیمارستان امام رضا(ع) این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر فصل24، شکوهی یادآور شد: فرد فوت شده یک مرد 44 ساله است و مصدومان چهار مرد 26، 27، 32 و 35 ساله، یک پسربچه شش ساله، یک دختر بچه چهار ساله و یک زن 37 ساله هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حادثه ترافیکی در کبودراهنگ 7 مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حادثه ترافیکی در کبودراهنگ 7 مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت"، کلیک کنید.