سکه در سرازیری قیمت قرار گرفت

سکه در سرازیری قیمت قرار گرفت

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (دوشنبه، بیستم فروردین) در بازار طلای تهران با پانصد و هفت هزار تومان کاهش به 41 میلیون و 490 هزار تومان رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری فصل24، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران با پانصد و هفت هزار تومان کاهش نسبت به روزکاری گذشته (یکشنبه، نوزدهم فروردین)، 41 میلیون و 490 هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم هم با سی صد و هفتاد هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، 39 میلیون و 220 هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار تهران امروز 25 میلیون و 200 هزار تومان و ربع سکه 15 میلیون و سیصد هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز 7 میلیون تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری در بازار طلای تهران 3 میلیون و 509 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته 43 هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

نرخ هر انس طلا در بازار های جهانی نیز با افزایش 5 دلاری به 2 هزار و 335 دلار رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سکه در سرازیری قیمت قرار گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سکه در سرازیری قیمت قرار گرفت"، کلیک کنید.