قطع گسترده برق در تل آویو همزمان با تظاهرات اعتراضی

قطع گسترده برق در تل آویو همزمان با تظاهرات اعتراضی

همزمان با تشدید تنش ها در فلسطین اشغالی و برگزاری تظاهرات اعتراضی در تل آویو، منابع صهیونیستی امروز (شنبه) از قطعی گسترده برق در این شهر خبر دادند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری فصل24، رسانه های رژیم صهیونیستی از قطعی گسترده برق در تل آویو خبر دادند.

قطع گسترده برق در تل آویو در حالی است که رسانه های رژیم صهیونیستی از برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در تل آویو خبر دادند و افزودند که معترضان خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام و امضای توافق تبادل اسرا با مقاومت فلسطین هستند.

«یاییر لاپید» رییس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان صهیونیست خواسته بود تا در تظاهراتی که امشب به منظور مطالبه برای بستن قرارداد مبادله اسیران با مقاومت فلسطین در تل آویو برگزار می شود، مشارکت گسترده ای داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قطع گسترده برق در تل آویو همزمان با تظاهرات اعتراضی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قطع گسترده برق در تل آویو همزمان با تظاهرات اعتراضی"، کلیک کنید.