خارج شدن 3 کیلوگرم «تریاک» از معده سرنشینان خودرویی در بجستان – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان

خارج شدن 3 کیلوگرم «تریاک» از معده سرنشینان خودرویی در بجستان - خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری فصل24، احمدرضا شهنواز با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد بجستان هنگام کنترل جاده ها به سه مسافر یک دستگاه خودرو مظنون شدند اظهار کرد: پس از توقف این وسیله نقلیه ماموران انتظامی با بررسی های انجام شده دریافتند که سه مظنون با بلع مقادیری تریاک قصد انتقال آنها را به یکی از شهرستانهای دیگر دارند.

فرمانده انتظامی بجستان افزود: پس از اعزام این سه مظنون به بیمارستان از معده آنها سه کیلو و 100 گرم مواد مخدر از نوع «تریاک» خارج شد و متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از کشف 46 کیلوگرم تریاک دیگر در این شهرستان نیز خبر داد و افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ هنگام کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه اتوبوس مشکوک شدند که پس از بررسی بیشتر آنها 46 کیلوگرم مواد مخدر «تریاک» کشف و ضبط شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خارج شدن 3 کیلوگرم «تریاک» از معده سرنشینان خودرویی در بجستان – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خارج شدن 3 کیلوگرم «تریاک» از معده سرنشینان خودرویی در بجستان – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.