چرا 8 میلیون تومان حج به حساب یک عده واریز نشده است؟

چرا 8 میلیون تومان حج به حساب یک عده واریز نشده است؟

به گزارش فصل24 ،سازمان حج و زیارت درباره دلیل واریز نشدن وجوه باقی مانده از حج تمتع 1402 به حساب تعدادی از زایران توضیح داد.

طبق توضیح روابط عمومی سازمان حج و زیارت، این مبلغ (85 میلیون ریال/ هشت میلیون و 500 هزار تومان) با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش تعداد خادمان (عوامل اجرایی، فرهنگی و پزشکی) و از طرفی حمایت های دولت در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، حاصل و مقرر شده است در یک بازه زمانی، به حساب زایران بازگردانده شود.

بنابر اعلام این سازمان، از جمع 82 هزار و 500 نفر زایر، تعداد معدودی در روزهای گذشته، مبلغ درنظر گرفته شده را دریافت نکرده اند که علت آن به حساب های بانکی این افراد مربوط می شود.

براساس توضیحات سازمان حج و زیارت، تعداد 66 هزار و 75 نفر از زایران دارای حساب فعال در بانک ملی بوده اند که مبلغ مورد نظر به حساب آن ها واریز و پیامک آن برای ایشان ارسال شده است.

تعداد 9 هزار و 789 نفر از زایران دارای حساب فعال در بانک ملت بوده اند که مبلغ مورد نظر به حساب آن ها واریز و پیامک آن برای ایشان ارسال شده است.

جمعا 75 هزار و 864 زایر حج سال گذشته، مبالغ تعیین شده را دریافت کرده اند.

با احتساب واریز مبالغ به حساب زایران حج تمتع 1402 در بانک های ملی و ملت، به آن تعداد از زایران که هنوز مبالغ مدنظر را دریافت نکرده اند نیز پیامک ارسال می شود.

سازمان حج و زیارت اعلام کرده است که از میان 82 هزار و 500 زایر، فقط تعداد معدودی (حدود 6 هزار و 636 نفر) به علت فاقد حساب بودن در بانک های ملی و ملت، مبلغ بازگردانده شده را دریافت نکرده اند.

زایران باقی مانده باید براساس پیامک ارسالی، به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت مراجعه و نسبت به ثبت شماره شبا اقدام کنند.

سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرده است چنانچه زایران در گروه های سه گانه فوق، اطلاعات لازم را دریافت نکرده یا پیامک دریافت نکرده باشند، با مدیریت حج و زیارت استان خود تماس گرفته و با اعلام کد ملی، از چگونگی دریافت وجه خود اطلاع یابند.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چرا 8 میلیون تومان حج به حساب یک عده واریز نشده است؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چرا 8 میلیون تومان حج به حساب یک عده واریز نشده است؟"، کلیک کنید.