آمار عجیب غریب نیمار در الهلال

به گزارش خبرگزاری فصل24؛ جمعه در دیدار نهایی جام پادشاهی عربستان، الهلال پس از تساوی 1-1 با النصر در وقت های قانونی، این تیم را در ضربات پنالتی با نتیجه 4-5 شکست داد و قهرمان شد.

نیمار جونیور، ستاره برزیلی الهلال که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، تقریبا تمام بازی های تیمش در فصل 2023/24 را از دست داد، شب گذشته در ورزشگاه حاضر بود و در کنار هم تیمی های خود، قهرمانی در جام پادشاهی را جشن گرفت. نیمار در حالی به چهارمین جام خود با پیراهن الهلال دست یافت که تا به این لحظه، تنها 5 بازی (386 دقیقه) برای این تیم انجام داده است. نقطه مقابل نیمار، کریستیانو رونالدو است که به جز فتح جام باشگاه های عرب که یک جام غیررسمی محسوب می شود، هیچ جام دیگری را با النصر برنده نشده است.

افتخارات نیمار و رونالدو در عربستان

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمار عجیب غریب نیمار در الهلال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمار عجیب غریب نیمار در الهلال"، کلیک کنید.