برگزاری جلسه برپایی درمانگاه های هلال احمر در صحرای عرفات و منا/برپایی 9 بیمارستان و درمانگاه

برگزاری جلسه برپایی درمانگاه های هلال احمر در صحرای عرفات و منا/برپایی 9 بیمارستان و درمانگاه

جلسه هماهنگی برپایی و تجهیز بیمارستان و درمانگاه های جمعیت هلال احمر در ایام تشریق در صحرای عرفات و منا، با حضور نمایندگان مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در دفتر رییس موسسه مطوفیه حجاج ایرانی در شهر مکه مکرمه برگزار شد.

به گزارش فصل24، در این جلسه با توجه به درس آموخته های سال گذاشته، در خصوص تجهیز و برپایی بیمارستان و درمانگاه جهت ارایه خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت مطلوب و بیش از گذشته به حجاج ایرانی در ایام تشریق، بحث و تبادل نظر شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، در این جلسه مقرر شد، با تعامل صورت پذیرفته و مشارکت موسسه مطوفیه حجاج ایرانی در عربستان، 9 مرکز درمانی و بیمارستان با تجهیزات کامل در صحرای عرفات و منا برپا شود و یک دستگاه آمبولانس نیز در اختیار درمانگاه های هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

پایان خبر فصل24

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری جلسه برپایی درمانگاه های هلال احمر در صحرای عرفات و منا/برپایی 9 بیمارستان و درمانگاه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری جلسه برپایی درمانگاه های هلال احمر در صحرای عرفات و منا/برپایی 9 بیمارستان و درمانگاه"، کلیک کنید.