هشدار! تشکیل 18 پرونده کلاهبرداری در خصوص بازی همستر

هشدار! تشکیل 18 پرونده کلاهبرداری در خصوص بازی همستر

به گزارش فصل24، معاون اجتماعی پلس فتا از تشکیل 18 پرونده کلاهبرداری در خصوص بازیِ همستر خبر داد.

فصل24 در خبری نوشت: سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا درباره بازی همستر گفت: هیچ کارشناس داخلی و خارجی نسبت به این بازی خوش بین نیست. البته اعلام شده است که رمزارزها را روی بستر بلاک چین بالا می آوریم و در صرافی ها لیست می کنیم. اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: تفاوت بازی همستر با با نات کوین این است که در آن فقط 25 میلیون کاربر در این فعالیت و بازی شرکت کردند. ولی الان تقریباً 120 میلیون نفر درگیری بازی همستر هستند. این خودش یک چالش است. زیرا تعداد زیادی رمز ارز وجود دارد. یعنی فروشنده هایی زیادی هستند و هر چیزی هم که فروشنده زیادی داشته باشد قطعاً کاهش قیمت پیدا می کند.

پاشایی همچنین تاکید کرد: هنوز معلوم نیست که کدام کشور پشت این قضیه است و چه کسی بازی را توسعه می دهد. این ها همه نکاتی است که باید توجه شود.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار! تشکیل 18 پرونده کلاهبرداری در خصوص بازی همستر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار! تشکیل 18 پرونده کلاهبرداری در خصوص بازی همستر"، کلیک کنید.