استقلال 4 روز دیگر وارد نقل‌وانتقالات می‌شود

استقلال 4 روز دیگر وارد نقل‌وانتقالات می‌شود

به گزارش خبرگزاری فصل24؛ با حکمی از سوی کمیته اخلاق، فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال به مدت ۲۰ روز از هرگونه فعالیت فوتبالی، فوتسالی، فوتبال ساحلی و ورود به ورزشگاه، محروم شده بود.

به گزارش فصل24، در متن نامه کمیته اخلاق آمده که سمیعی به دلیل نقض آشکار قوانین و مقررات اخلاقی و لطمه به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور، به مدت ۲۰ روز از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده است.

البته این حکم ۱۵ خرداد به سرپرست مدیرعاملی استقلال ابلاغ شده اما رسانه‌ای نشد و با این تفاسیر ۴ روز از این محرومیت باقی مانده است و پس از پایان این محرومیت استقلال رسما می‌تواند وارد نقل و انتقالات شده و با بازیکنان مد نظر خود برای فصل آینده مذاکره کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقلال 4 روز دیگر وارد نقل‌وانتقالات می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقلال 4 روز دیگر وارد نقل‌وانتقالات می‌شود"، کلیک کنید.