«برج پرچم» در مشهد به مناسبت عید غدیر افتتاح شد – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان

«برج پرچم» در مشهد به مناسبت عید غدیر افتتاح شد - خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری فصل24، جاوید کیانی اظهار کرد: در ایام عزاداری و به ویژه محرم برج پرچم‌ها به رنگ مشکی و در سایر اعیاد مذهبی نیز به رنگ سبز و با درج القاب مشخص روی هر پرچم تغییر می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در خصوص افتتاح برج پرچم در مشهد بیان کرد: در همه شهرهای زیارتی جهان، آداب خاصی وجود دارد و با یک نماد مشخص شناخته می‌شوند، با توجه به این موضوع، مشهد یک کلانشهر مذهبی در جهان اسلام به شمار می‌رود و سالانه زائران بسیاری به منظور زیارت به این شهر سفر می‌کنند، یکی از اقدامات مدیریت شهری در مشهد، راه اندازی نماد تشییع از طریق برج پرچم‌ها است.

وی افزود: اولین برج پرچم به مناسبت عید غدیر در مشهد افتتاح می‌شود؛ این برج پرچم به طول ۶۰ متر و در میدان فجر با ذکر “علی ولی الله” افتتاح خواهد شد و قرار است در دیگر مناطق نیز طرح برج پرچم‌ها اجرایی شود.

کیانی گفت: در ایام عزاداری و به ویژه محرم این برج پرچم‌ها به رنگ مشکی و در سایر اعیاد مذهبی نیز به رنگ سبز و با درج القاب مشخص روی هر پرچم تغییر می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«برج پرچم» در مشهد به مناسبت عید غدیر افتتاح شد – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«برج پرچم» در مشهد به مناسبت عید غدیر افتتاح شد – خبرگزاری فصل24 | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.