اشتهاردی: تکذیب دخالت مخبر در عزل و نصب مدیران عامل بانک‌ها

اشتهاردی: تکذیب دخالت مخبر در عزل و نصب مدیران عامل بانک‌ها

دستیار ویژه سرپرست ریاست جمهوری در واکنش به اخباری در فضای مجازی در خصوص عزل و نصب مدیران عامل بانک‌ها توسط مخبر نوشت: مخبر در دوره معاون اولی و نیز سرپرستی ریاست جمهوری، در عزل و نصب مدیران عامل بانک‌ها هیچ دخالتی نداشته‌ است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری فصل24، کاوه اشتهاردی، دستیار ویژه سرپرست ریاست‌جمهوری با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ‎دکتر مخبر در دوره معاون اولی و نیز سرپرستی ریاست جمهوری، در عزل و نصب مدیران عامل بانک‌ها هیچ دخالتی نداشته‌اند.

وی افزود: در خصوص جابجایی یا ابقای مدیر یک بانک خصوصی نیز که به تازگی شایعاتی مطرح شده، دکتر مخبر مطلقا وی را نمی‌شناسند و اصولا در جریان موضوعات مرتبط با آن بانک نیستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اشتهاردی: تکذیب دخالت مخبر در عزل و نصب مدیران عامل بانک‌ها" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اشتهاردی: تکذیب دخالت مخبر در عزل و نصب مدیران عامل بانک‌ها"، کلیک کنید.