نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S24 Ultra ظرفیت 256 گیگابایت رم 12 گیگابایت – پک ویتنام

Galaxy AI اینجاست

وارد عصر هوش مصنوعی موبایل شوید. داشتن Galaxy S24 Ultra به شما این امکان را می‌دهد تا حوزه‌های بی‌سابقه خلاقیت، بهره‌وری و پتانسیل را کشف کنید – از مهم‌ترین دستگاه زندگی‌تان شروع کنید: تلفن هوشمندتان.

زره پوش با تینانیوم

بدنه تیتانیومی بادوام که به طور یکپارچه در قاب ادغام شده است. قدرت تایتان اکنون در نوک انگشتان شماست.

رنگ های جدید، طبیعی و شیک

NPU پیشرفته، پیشرو در فناوری دوربین، با هوش مصنوعی پیشرفته

200 مگاپیکسل،ثبت جزئیاتی که با دنیای واقعی رقابت می کنند

دستگاه ProVisual هر شب را با جزئیات واضح عکس می گیرد

قدرت جذب Space Zoom را حتی در شرایط کم نور تجربه کنید. با پیکسل های 1.6 برابر بزرگتر و Tele OIS پیشرفته، عکس ها و فیلم ها روشن تر و پایدارتر هستند و سوژه های دور را به تصاویر شفاف تبدیل می کنند.

قدرتمندترین زوم چهارگانه تله ما تاکنون

از دور بودن اشیا ناامید نشوید. اکنون می توانید با زوم اپتیکال 2x، 3x، 5x و حتی 10 برابر یا زوم با کیفیت اپتیکال از نزدیک عکس بگیرید. علاوه بر این، Tele OIS بهبودیافته، که اکنون عریض‌تر از قبل است، تصویر را تثبیت می‌کند و هنگام زوم کردن، تاری را کاهش می‌دهد.

وقتی زوم دیجیتال کافی نباشد، زوم هوش مصنوعی افزایش می یابد

با عملکرد انعطاف پذیر زوم هوش مصنوعی، از گرفتن نماهای چشمگیر به تمرکز بر جزئیات خاص تغییر وضعیت دهید. به راحتی بزرگنمایی را از 1 برابر به 100 برابر تغییر دهید، با هوش مصنوعی جزئیات را در هر مرحله افزایش دهید.

سوپر HDR. هوش مصنوعی از تجسم تصویر تا پردازش نهایی

از آخرین پیشرفت Super HDR ما لذت ببرید که در آن پیش‌نمایش دوربین Super HDR دقیقاً مانند آخرین عکس شما نمایش داده می‌شود. پیش‌نمایش‌های فوق‌العاده واضح از عکس‌ها و ویدیوهای خود را قبل از گرفتن آن‌ها ببینید، حتی زمانی که از دوربین‌های برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید.

تغییر اندازه، روتوش. خیلی آسان

آیا به چیزی نابجا برخورد کردید؟ بعد از ثبت نام آن را ویرایش کنید. با ویژگی های جدید ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی، با حرکت دادن اشیا و پر کردن هوشمندانه فضایی که قبلاً اشغال کرده بودند، عکس مورد نظر خود را بسازید.

ترجمه زنده ساده ترین راه برای برقراری ارتباط است

با ترجمه زنده، اکنون می توانید در طول تماس های تلفنی، تفسیر لحظه ای را دریافت کنید. محدودیت های ارتباط زبانی را به روشی منحصر به فرد از بین ببرید. به زبان خودتان صحبت کنید، در نهایت کلمات شما ترجمه خواهند شد.

بیش از حد واقعی ترین گیم پلی موبایل تا کنون

پیروزی با جدیدترین Snapdragon® 8 Gen 3 برای Galaxy Faster، قدرتی را که برای مهارت بازی شما نیاز دارید را ارائه می دهد. افکت‌های گرافیکی بلادرنگ را با ردیابی پرتو، ایجاد سایه‌ها و بازتاب‌های فوق‌العاده واقعی آزاد کنید.
و حدس بزنید چه؟ ما اندازه محفظه بخار Galaxy S24 Ultra را تقریبا دو برابر کرده ایم تا اتلاف گرما را بهبود بخشیم و تجربه گرافیکی بی عیب و نقصی را که در نظر داشتیم به شما ارائه دهیم.

  • NPU

    41%بهبود عملکرد با هوش مصنوعی

  • پردازنده گرافیکی

    30%گرافیک و عملکرد قوی تر

  • پردازنده

    20%محاسبات سریعتر و کم مصرف تر

بازی بدون توقف در تمام طول روز با باتری بادوام

باتری Ultra با ظرفیت چشمگیر و راندمان انرژی بالا عمر طولانی تری را در زمانی که واقعا مهم است ارائه می دهد. مثل یک مبارزه سخت غول پیکر در پایان بازی

  • تماشای ویدیوها به

    30ساعت

  • موزیک بالا گوش کن

    95ساعت

صفحه نمایش 2600 نیت، روشن ترین صفحه نمایش موبایل تطبیقی ​​ما در نور مستقیم خورشید

جذاب ترین صفحه نمایش ما را با بهبود بصری قابل توجهی تجربه کنید. Corning® Gorilla® Armor انعکاس را به حداقل می رساند و وضوح بصری را حتی در نور شدید خورشید بهبود می بخشد. علاوه بر این، تقویت‌کننده بینایی بهبود یافته کنتراست و رنگ را بهبود می‌بخشد و تجربه‌ای فوق‌العاده واضح را ارائه می‌دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S24 Ultra ظرفیت 256 گیگابایت رم 12 گیگابایت – پک ویتنام" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S24 Ultra ظرفیت 256 گیگابایت رم 12 گیگابایت – پک ویتنام"، کلیک کنید.