دانمارک مقتدرانه قهرمان هندبال المپیک شد

دانمارک مقتدرانه قهرمان هندبال المپیک شد

تیم ملی هندبال دانمارک موفق شد در دیدار فینال المپیک مقابل آلمان پیروز شود و به مدال طلای المپیک برسد.

به گزارش فصل24، تیم‌های ملی هندبال دانمارک و آلمان در دیدار فینال المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف هم رفتند که در نیمه اول دانمارکی‌ها موفق شدند با نتیجه ۲۱ بر ۱۲ حریف خود را از پیش رو بردارند و در نیمه دوم نیز با نتیجه ۱۸ بر ۱۴ حریف خود را پشت سر گذاشتند تا در مجموع با نتیجه ۳۹ بر ۲۶ پیروز این دیدار شوند و به مقام قهرمانی المپیک دست یابند.

در دیدار رده‌بندی نیز اسپانیا با نتیجه ۲۳ بر ۲۲ برابر اسلونی پیروز شد و به مدال برنز رسید.

مسابقات هندبال بازی های المپیک ۲۰۲۴ از ۷ مرداد آغاز شد. در این رقابت ها ۱۲ تیم در دو گروه رقابت کردند. کرواسی، اسپانیا، آلمان، ژاپن، اسلوونی، سوئد، آرژانتین، دانمارک، مصر، فرانسه، مجارستان و نروژ تیم‌های حاضر در این مسابقات بودند.

رده‌بندی تیم‌های هندبال در پایان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴:

۱- دانمارک

۲- آلمان

۳- اسپانیا

۴- اسلونی

۵- مصر

۶- نروژ

۷- سوئد

۸- فرانسه

۹- کرواسی

۱۰- مجارستان

۱۱- ژاپن

۱۲- آرژانتین

پایان خبر فصل24

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانمارک مقتدرانه قهرمان هندبال المپیک شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانمارک مقتدرانه قهرمان هندبال المپیک شد"، کلیک کنید.