نقد و بررسی بازی Call of Duty: Modern Warfare III مخصوص PS5

توجه: برای اجرای Call of Duty: Modern Warfare 3 پس از قرار دادن دیسک، به دانلود جداگانه تمامی قسمت های بازی از فروشگاه پلی استیشن و حداقل 200 گیگابایت فضای خالی نیاز دارید.

جنگ تغییر کرده است

Call of Duty: Modern Warfare III دنباله مستقیم MW2 است. کاپیتان پرایس و نیروهای ویژه 141 اکنون باید با خطرناک ترین تهدید مبارزه کنند. ولادیمیر ماکاروف، جنایتکار جنگی اولترناسیونالیست، قصد دارد تمام جهان را وارد جنگ کند و تنها نیرویی که در برابر او شانس دارد، نیروهای ویژه 141 است.

مقایسه کن یا بمیر

نبرد به انتخاب شما بستگی دارد. برای هر ماموریت باید تجهیزات و مسیر رسیدن به هدف را انتخاب کنید. در Call of Duty Modern Warfare 3 نه تنها شاهد مراحل نمادین سینمایی سری Call of Duty خواهیم بود، بلکه اکنون این مراحل ساختار بازتری دارند و شما راه های متعددی برای رسیدن به اهداف خود خواهید داشت.

زمان پایان دادن به مسابقات قدیمی و شروع مسابقات جدید است

Call of Duty Modern Warfare III شامل تمام 16 نقشه اصلی Modern Warfare 2 (2009) است که برای نسل جدید و مودهای جدید Modern Warfare 3 آپدیت شده اند، علاوه بر این، بازی Call of Duty Modern Warfare 3 شامل 12 نقشه جدید می باشد. برای نقشه های 6v6، بنابراین می توانید تنوع زیادی را در بازی های چند نفره در زمان راه اندازی مشاهده کنید. همچنین حالت جنگ زمینی با نقشه های جدید در این بازی حضور دارد که محیط های پویاتر و خلاقانه تری برای نبردهای بزرگتر دارند.

قسمت محبوب زامبی‌ها از سری Call of Duty با ظاهر و حسی جدید در Call of Duty: Modern Warfare III بازمی‌گردد. این حالت جدید به یک بازی PvE تبدیل شده است و اکنون به جای ایجاد یک تیم چهار نفره با شخصیت های منحصر به فرد، باید در یک نقشه بزرگ با تیم های دیگر همکاری کرده و برای زنده ماندن تلاش کنید. بخش Zombies بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 که توسط استودیو Treyarch توسعه یافته است، دارای عناصر گیم پلی منحصر به فرد، گیم پلی جهان باز و داستانی مجزا از بخش Campaign است.

اگر MWII بازی کرده اید، می توانید پیشرفت خود را از آن بازی به Call of Duty Modern Warfare 3 به همراه محتوای منتشر شده از طریق لایه ها و پاس های فصلی منتقل کنید و از سلاح های خود از بازی قبلی در این بازی جدید استفاده کنید، بدون نیاز به شروع از خراش. علاوه بر این، Call of Duty: Modern Warfare 3 شاهد بازگشت ویژگی‌های محبوبی مانند مینی‌مپ کلاسیک، رای‌گیری انتخاب نقشه، ویژگی حرکت بی‌صدا و مکانیک جدید حرکت در بازی است تا بازی چند نفره Call of Duty را به اوج خود بازگرداند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی بازی Call of Duty: Modern Warfare III مخصوص PS5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی بازی Call of Duty: Modern Warfare III مخصوص PS5"، کلیک کنید.