نقد و بررسی تبلت سامسونگ مدل (2022) Galaxy TAB S6 Lite LTE P619 ظرفیت 64 گیگابایت

تبلت GALAXY TAB S6 یکی از محصولات جدید سامسونگ است که با صفحه نمایش 10.4 اینچی طراحی و تولید شده است. بدنه تمام آلومینیومی این تبلت 5.7 میلی متر ضخامت دارد و کیفیت ساخت و استحکام خوبی دارد. تراشه SM7125 Snapdragon 720G (8nm) این تبلت دارای پردازنده هشت هسته ای با پردازنده گرافیکی Adreno 618 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی از دیگر مشخصات فنی این محصول است. یک باتری لیتیوم پلیمری 7040 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این قطعات سخت افزاری و صفحه نمایش را بر عهده دارد. به طور کلی قطعات سخت افزاری این مدل به گونه ای انتخاب شده اند که عملکرد خوبی داشته باشند و قیمت نهایی محصول را بیش از حد افزایش ندهند. این تبلت قابلیت اتصال به سیم کارت را دارد و از شبکه های ارتباطی 2G، 3G و 4G پشتیبانی می کند تا در هر شرایطی با GALAXY TAB S6 lite آنلاین باشید. دوربین پشتی یا دوربین اصلی این تبلت دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی و دوربین جلو یا سلفی با کیفیت 5 مگاپیکسل است. در مجموع می توان GALAXY TAB S6 lite را محصولی خوش ساخت و همراهی همیشگی برای انجام هر کاری روزانه در یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ دانست.

شاید این روزها تلاش چندانی از سوی سازندگان دستگاه های اندرویدی برای جذاب کردن دستگاه های اندرویدی فوق العاده نمی بینم. اما سامسونگ هدف خاصی دارد و به دنبال آن محصولات متفاوت و شگفت انگیزی مانند اس 6 لایت طراحی و تولید می کند. این محصول اندرویدی; جذابیت های بسیار بیشتری نسبت به دستگاه های اپل و آی پد برای کاربران دارد. این تبلت مقرون به صرفه است و با خرید آن می توانید نیاز خود را به یک دستگاه قلم لمسی برآورده کنید.

تبلت گلکسی اس 6 لایت دارای پورت USB-C برای شارژ دستگاه و انتقال فایل است. در کنار آن یک بلندگوی بالا و پایین در جهت عمودی در دو طرف دیده می شود. شاید مهم ترین قسمت تبلت قلم S آن باشد که مغناطیسی است و به کناره یا پشت تبلت متصل می شود، اما قدرت اتصال آن زیاد نیست و نباید آن را به حال خود رها کرد. در هنگام حمل و نقل از قرار گرفتن خودکار در جای مناسب خود مطمئن شوید. البته داشتن روکش تمام فلزی صاف این میدان مغناطیسی را ایجاد می کند و علاوه بر آن حس راحتی را برای کاربران ایجاد می کند. اما اثر انگشت روی آن باقی می ماند، بنابراین اگر به تمیزی تبلت خود حساس هستید، می توانید از قاب محافظ استفاده کنید یا تبلت را مرتباً با دستمال مرطوب تمیز کنید.

صفحه نمایش تبلت یکی از قطعاتی است که بیشتر در مورد آن صحبت می شود. صفحه نمایش S6 Lite دارای صفحه نمایش LCD 1200 در 2000 پیکسل با نسبت تصویر 5:3 است. حاشیه های اطراف تبلت نازک هستند، اما وضوح کافی را هنگام مشاهده ارائه می دهند. نقطه ضعف سیستم در قسمت رنگی این است که رنگ ها آنطور که انتظار می رود روشن و شفاف نیستند و زاویه دید بدی به کاربر می دهد و اگر صفحه نمایش را 45 درجه به سمت خود متمایل کنید. کنتراست صفحه نمایش کاهش می یابد. اما هنوز در حالت مشاهده مستقیم در صفحه نمایش کاملاً عالی است و هیچ نقصی روی آن قابل مشاهده نیست. همچنین دستگاه دارای نورپردازی مناسبی در مکان های با نور مناسب به خصوص در داخل خانه است که عملکرد فوق العاده ای دارد.

تماشای ویدیو یا گوش دادن به موسیقی در گلکسی اس 6 لایت لذت بخش است، زیرا بلندگوهای استریوی آن صدای چشمگیری دارند و باس آنقدر قوی است که کل تبلت را تکان می دهد و هر موسیقی را با صدای خوب پخش می کند. نکته قابل توجه در مورد تبلت در قسمت Dolby Atmos است که ارتقاء آن به صورت پیش فرض غیرفعال است و با فعال کردن آن، وضوح بی نظیر وکال و سازها اضافه می شود.

قلم S کاملاً مجهز است، اما باتری داخلی یا بلوتوث ندارد، بنابراین نمی‌توانید از راه دور از آن استفاده کنید، اما همیشه روشن است و با فشار دادن دکمه قلم، می‌توانید یک تصویر روی صفحه نمایش دهید. منوی با گزینه هایی مانند ایجاد یادداشت، گرفتن عکس از صفحه نمایش، نوشتن قسمت های دلخواه، دسترسی به برنامه PENUP و موارد موجود. با استفاده از این خودکار می توانید با آن نقاشی بکشید یا بازی های مختلفی انجام دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تبلت سامسونگ مدل (2022) Galaxy TAB S6 Lite LTE P619 ظرفیت 64 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تبلت سامسونگ مدل (2022) Galaxy TAB S6 Lite LTE P619 ظرفیت 64 گیگابایت"، کلیک کنید.