نقد و بررسی هدست واقعیت مجازی سونی PlayStation VR2

هدست واقعیت مجازی سونی پلی استیشن VR2

با هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 وارد دنیای حماسی فراتر از واقعیت شوید. هدست PS VR2 نسل جدید هدست واقعیت مجازی است که کیفیت تصویر خیره کننده 4K HDR را ارائه می دهد و دارای بازی های خاص و منحصر به فرد و نسل جدیدی از کنترلرهای واقعیت مجازی به نام VR2 Sense می باشد.

صفحه نمایش هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2

سونی برای ایجاد تصاویر منحصر به فرد توانسته نمایشگری با کیفیت با دید 110 درجه تولید کند. این ویژگی در این محصول توانسته با کاهش تراکم پیکسلی اطراف نمایشگر، وضوح تصویر را در مرکز تصویر و جلوی چشمان گیمر افزایش دهد. این هدست با دوربین های داخلی می تواند بدون نیاز به دوربین خارجی کنترلر را ردیابی کند.

صفحه نمایش هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 دارای دو صفحه نمایش QLED با رزولوشن 2000×2040 است که در مجموع کیفیت 4K با استاندارد HDR و 120 فریم را ارائه می دهند.

یکی از تفاوت های PS VR2 و PSVR قدرت گرافیکی آنها است که چهار برابر PSVR است.

ردیابی هوشمند چشم در هدست واقعیت مجازی VR2

عملکرد هوشمند ردیابی چشم مورد استفاده در هدست واقعیت مجازی VR2 نه تنها به شما امکان می دهد گزینه های مختلف در بازی ها و منوها را با چشمان خود کنترل کنید، بلکه به هدست اجازه می دهد حالات چهره شما را در دنیای مجازی تشخیص دهد.

صدای سه بعدی PS VR2

در دنیای مجازی، با صدای سه بعدی PS VR2 که طبیعی و واقع گرایانه به نظر می رسد، می توانید حضور روحی را که در گوش خود زمزمه می کند یا رد پای دشمنی که قصد حمله مخفیانه را دارد احساس کنید.

بسته به موقعیت مکانی شما در بازی، میدان صوتی به صورت پویا تغییر می کند و صدا در بازی حتی به حرکت سرتان نیز حساس است، بنابراین می توانید خود را در دنیایی جدید و متفاوت احساس کنید.

بازخورد هدست VR2

هدبند هدست پلی استیشن VR2 از یک موتور لرزشی با فناوری بازخورد Besavai استفاده می کند که به طور هوشمند ارتعاشات را در حین بازی منتقل می کند، مانند پرتاب یک تیر از کمان یا دویدن از دیگران در یک مسابقه با سرعت بالا.

این شرکت توجه زیادی به ارگونومی هدست واقعیت مجازی vr2 داشته و تست های گسترده ای را با توجه به سایز سر افراد مختلف انجام داده تا راحتی این هدست را تضمین کند. در نتیجه نیازی نیست نگران لرزش های زیاد این هدست باشید. بازخورد موجود در این هدفون تمامی تست های سلامتی را پشت سر گذاشته و هیچ آسیبی به جمجمه، گوش و مغز وارد نمی کند.

PlayStation VR2 Sense Controller

کنترلر PlayStation VR2 Sense با استفاده از بازخورد تطبیقی، تریگرهای تطبیقی، ردیابی دقیق و تشخیص انگشت، به شما امکان می دهد با دنیای مجازی به شیوه ای واقع گرایانه تعامل داشته باشید. طراحی این کنترلر نیز به گونه ای است که به راحتی در دست جای می گیرد و کار با آن بسیار آسان است.

ویژگی های اضافه شده به VR2 در مقایسه با VR

سونی پلی استیشن وی آر ۲ علاوه بر امکاناتی که در پلی استیشن وی آر وجود داشت و در پلی استیشن وی آر ۲ نیز وجود دارد، از ویژگی های جدیدی نیز بهره می برد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لنز قابل تنظیم
  • هدبند قابل تنظیم
  • طراحی باریک و سبک تر
  • موتور داخلی به روز شده
  • روی ارگونومی و استفاده راحت تمرکز کنید
  • تهویه مناسب برای بخار شیشه ها

همانند PlayStation 5 و Dual Sense، هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 دارای نمادهای کوچک پلی استیشن بر روی آن حک شده است.

راه اندازی PlayStation VR2 آسان و سیمی است تا تجربه بازی را برای گیمرها سریعتر و راحت تر کند. کیت های توسعه PlayStation VR2 اکنون در دسترس توسعه دهندگان مختلف است.

شرکت سونی برای هدست پلی استیشن VR2 دریچه های جدیدی قرار داده است که کاربران هنگام استفاده از این محصول از آن لذت می برند.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هدست واقعیت مجازی سونی PlayStation VR2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هدست واقعیت مجازی سونی PlayStation VR2"، کلیک کنید.