نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 Ultra ظرفیت 256 گیگابایت رم 12 گیگابایت – پک ویتنام

بررسی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا با ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

شرکت سامسونگ در تاریخ 10 فوریه 2023 گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا را با ظرفیت 256 گیگابایت و 12 گیگابایت رم که یکی دیگر از پرچمداران این شرکت محسوب می شود، معرفی و روانه بازار کرد. S23 Ultra در رنگ های مشکی، سبز، کرم و بنفش (اسطوخودوس) وارد بازار شد.

*** با قیمتی که برای این گوشی پرچمدار می پردازید، می توانید از آن محافظت کنید کاور هوشمند سامسونگ s23 Ultra استفاده کنید

ساختار بدنه گوشی سامسونگ S23 Ultra

– طراحی گوشی سامسونگ اس 23 اولترا تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد گوشی اولترا سامسونگ S22 وجود ندارد

– شیشه جلویی و پشتی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا از گوریلا گلس ویکتوس 2 ساخته شده و مقاومت خوبی در برابر خش و ضربه دارد.

– جنس قاب گلکسی اس 23 اولترا ترکیبی از آلومینیوم و فلز (Armor Aluminium) است که به مقاومت S23 ultra در برابر ضربه، خط و خش کمک می کند.

– S23 Ultra با گواهی عملکرد IP68 می تواند در برابر نفوذ آب تا عمق 1.5 متری و به مدت 30 دقیقه مقاومت کند.

– در لبه سمت راست گوشی دکمه پاور و کم و زیاد کردن صدا، بالای گوشی میکروفون، در پایین گوشی درگاه سیم کارت (پشتیبانی از دو سیم همزمان) تایپ پورت C نسخه 3.2، میکروفون، یک اسپیکر و یک اسلات برای قلم S که از سری نوت الهام گرفته شده است.

باتری گلکسی اس 23 اولترا 5000 میلی آمپر ساعتی

باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است که از نظر ظرفیت هیچ تفاوتی با S22 Ultra ندارد. تنها تفاوت این باتری با نسل قبلی، استفاده از پردازنده کم مصرف است که در هر 100 درصد شارژ، عمر مفید بسیار بهتری (زمان آماده به کار) نسبت به نسل قبلی ارائه می دهد. این باتری از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند.

هیچ نقطه ضعفی در این گوشی وجود ندارد شارژر اصلی 45 وات شما باید آن را جداگانه خریداری کنید.

صفحه نمایش و صفحه نمایش اولترا Galaxy S23

– صفحه نمایش نسبتا تخت گلکسی اس 23 اولترا به دلیل سهولت در قرار دادن شیشه و کاهش حساسیت صفحه نمایش در برابر ضربه، مزیت محسوب می شود.

– این گوشی از صفحه نمایش 6.8 اینچی QHD+ با رزولوشن 1440 در 3088 پیکسل با فناوری Dynamic AMOLED 2X بهره می برد.

– نرخ تازه سازی این صفحه نمایش به 120 هرتز می رسد و از HDR10+ پشتیبانی می کند.

– صفحه نمایش اولترا گلکسی اس 23 تا 1200 نیت روشنایی تولید می کند و در حالت خودکار روشنایی آن به 1750 نیت می رسد.

– صفحه نمایش این گوشی از قلم SPEN پشتیبانی می کند.

– استفاده از این گوشی زیر نور خورشید فوق العاده است.

– صفحه نمایش علاوه بر نمایش رنگ های عالی، زاویه دید بسیار خوبی نیز دارد.

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا

– با خرید گوشی سامسونگ S23 Ultra با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی امکانات زیادی در اختیار شما قرار می گیرد که بدون نگرانی از کاهش کیفیت تصاویر خود می توانید در سایزهای بسیار بزرگ چاپ کنید.

– سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال یا OIS است که از لرزش های ناخواسته تا حد زیادی جلوگیری می کند.

– دوربین Samsung Galaxy S23 Ultra قابلیت تطبیق پیکسل ها را دارد و با ترکیب 16 پیکسل می تواند تصاویر زیبایی را در شب ثبت کند.

دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی S23 Ultra دارای زوم باورنکردنی است.

– به لطف دوربین 200 مگاپیکسلی و کیفیت این گوشی، هنگام برش، نویز تصویری را مشاهده نخواهید کرد.

– دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض این گوشی با هوش مصنوعی پیشرفته خود می تواند جزئیات بیشتری را در تصویر برای شما ثبت کند.

– علاوه بر این، با تشخیص دقیق اجزای تصویر، سوژه را از پس زمینه جدا می کند. همچنین می‌توانید نحوه مسدود کردن پس‌زمینه را برای داشتن عکس‌های جذاب‌تر انتخاب کنید.

– دوربین Samsung Galaxy S23 Ultra نسبت به نسل قبلی خود یعنی s22 ultra پیشرفت قابل توجهی داشته است و این بار در سخت ترین چالش هر گوشی هوشمندی که عکاسی در نور شب است، سربلند ظاهر شد.

– این گوشی قابلیت فیلم برداری با حداکثر کیفیت 8K و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد.

پردازنده اولترا سامسونگ S23

این پرچمدار تصمیم گرفت با تراشه های اگزینوس و اسنپدراگون که در نسل های قبلی استفاده می شد خداحافظی کند. سامسونگ اس 23 اولترا از تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام استفاده می کند که کوالکام به عنوان نسخه ویژه این پردازنده برای این گوشی هوشمند تولید کرده است.

این پردازنده قدرتمندترین نسخه اندروید موجود در جهان و شاید دومین تراشه موجود در جهان پس از A16 اپل باشد. به همین دلیل می توانید به راحتی تمامی بازی ها و برنامه ها را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کنید.

برخورداری از این پردازنده قدرتمند در کنار صفحه نمایش باکیفیت، تجربه بازی منحصر به فرد و هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 Ultra ظرفیت 256 گیگابایت رم 12 گیگابایت – پک ویتنام" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 Ultra ظرفیت 256 گیگابایت رم 12 گیگابایت – پک ویتنام"، کلیک کنید.