فیلم| حرف‌های جنجالی سیاوش قمیشی درباره محسن چاوشی و محسن یگانه

فیلم| حرف‌های جنجالی سیاوش قمیشی درباره محسن چاوشی و محسن یگانه

سیاوش قمیشی به تازگی در مصاحبه‌ای درباره خواننده ایرانی نسل جدیدی که حاضر است برایش آهنگ بسازد از آرون افشار نام می‌برد و سپس با اشاره مجری از محسن یگانه تمجید کرد و گفت هم نوازندگی‌اش، هم آهنگ سازی‌اش و هم خوانندگی‌اش را دوست دارم.

آفتاب‌‌نیوز :

قمیشی در اظهارنظری جنجالی مدعی شد محسن چاوشی در حال تکرار استایل اوست و در عین حال تاکید کرد ممکن است خودش این باشد و لزوماً کپی نیست.

اظهارات قمیشی با واکنش محسن یگانه همراه شد و با اشاره به ملاقاتش با قمیشی، تاکید کرد: «اینکه از من تعریف کردید منت گذاشتید که سالها به خودم افتخار کنم. سلامت باشید و ای کاش دوباره فرصتی بشه شما رو ببینیم استاد قمیشی» محسن چاوشی و آرون افشار اما سکوت پیشه کردند. حرف‌های قمیشی را می‌بینید و می‌شنوید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم| حرف‌های جنجالی سیاوش قمیشی درباره محسن چاوشی و محسن یگانه" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم| حرف‌های جنجالی سیاوش قمیشی درباره محسن چاوشی و محسن یگانه"، کلیک کنید.